הסערה באשדוד • צפו

הנציגים ל'כיכר': מזועזעים מההסתה הבוטה

נציגי הציבור החרדי באשדוד, החליטו להגיב על דבריו החמורים של מ"מ ראש העיר שאמר שהוא מקדם תוכנית בנייה לגבוה כדי למנוע מחרדים לבוא בהמוניהם • צפו בדברים (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אמסלם ווינגרטן (צילום: באדיבות המצלם)

בתגובה לדברים המזעזעים שהשמיע סגן ר"ע אשדוד ונציג הקהילה הרוסית סניה כצנלסון נגד המגזר החרדי, שנחשפו אמש ב'כיכר השבת', בה התבטא כנגד ההתפשטות החרדי, יצאו סגני ראש העיר מאגודת ישראל ומש"ס ומגיבים בתקיפות בסרטון מיוחד שתועד עבור 'כיכר השבת'.

כצנסלון כזכור קרא לבנות בניינים רבי קומות על מנת לחסום את הגעתם של החרדים לעיר.

מ"מ ראש העיר אבי אמסלם גינה בחריפות את דבריו והבהיר, כי "רק לפני 3 ימים עמד כאן סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה סניה כצנלסון ואמר שיפעל לבנות באזור בנינים רבי קומות על מנת למנוע את ה"התפשטות החרדית".

"הזדעזעתי מאד מהסרטון ומרוח הדברים העולים ממנו, צר לי שכיו"ר ועדת תכנון ובניה שאמור לתת מענה לכלל תושבי העיר באופן א-פוליטי, בוחר סניה באמצעות התיק המשמעותי הזה לחסום את האוכלוסיה החרדית מלהתגורר בעיר, ואת ילידי ותושבי העיר להמשיך ולגור במקום הטבעי שלהם".

אמסלם הוסיף: "אני מבקש ממר כצנלסון לחזור בו מהדברים הקשים והמסיתים שאמר, המהווים המשך ישיר לקמפיין הבחירות שלך בו התרכזת בעיקר בהכפשת הציבור החרדי. ברוך השם, אז לא צלח לך, וגם עכשיו לא יצלח לך. אנחנו תמכנו בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואנו סומכים עליו שלא ייתן לדברים אלה לצאת לפועל. אני מודה לכל אחד אחד שמאמץ את אהבת החינם ולא את שנאת החינם.

"אני נמצא כאן עם חברי הרב יחיאל וינגרטן שעומד בראש מפלגה של 4 מנדטים, לצד תנועת ש"ס שמונה 6 מנדטים, יחד אנחנו כח משמעותי של 10 מנדטים כמקשה אחת בכל הקשור לצרכי הדת בעיר. אנחנו גם שותפים ל"התפשטות" ממנה סובל מר כצנלסון, שבעזרת השם תמשיך ותגדל. באנו לכאן כ-10 מנדטים לומר לו שאנו מוקיעים את האמירה שלו, מוחים על דבריו ומקווים שיחזור בו".

יו"ר אגודת ישראל באשדוד וסגן ראש העיר מחה גם כן על הדברים ואמר: "העיר אשדוד היא עיר מקבלת ומכילה. רובה מורכבת מחרדים ומסורתיים. לבוא ולהסית, ולהפריד בין התושבים, זה הדבר הכי חמור שיכול להיות – כל השנה ובודאי בשעת מגפה כמו עכשיו שאנו זקוקים לרחמי שמיים לצאת ממנה".

"אנחנו קוראים לכל הצדדים, בפרט לצד שמחפש להקטין ולהמעיט אותנו, להתעשת ולעשות חשבון נפש עם עצמו, ואדרבה לתת לנו יד, לנו ולראש העיר שתומך בציבור שלנו, ולראות איך הציבור ממשיך להתרחב פה בעיר ולא חלילה להיפך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר