משבר חינוכי

סמוטריץ' מודאג: בחורים מטפסים על קירות

יו"ר 'האיחוד הלאומי', ח"כ בצלאל סמוטריץ', התייחס במליאת הכנסת למשבר החינוכי שנוצר בעקבות מגפת הקורונה וסגירת מוסדות חינוך: "נזק שיכול שייקח לנו שנים רבות לתקן" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: Sraya Diamant/Flash90)

יו"ר 'האיחוד הלאומי', ח"כ בצלאל סמוטריץ', התייחס אמש (שני) בנאום במליאת הכנסת למשבר החינוכי שנוצר בעקבות מגפת הקורונה וסגירת מוסדות חינוך: "נזק שיכול שייקח לנו שנים רבות לתקן".

בפתח דבריו אמר: "אני רוצה להעלות את אחת מהשלכות הקורונה שאני לא בטוח שעסוקים בה מספיק. בוודאי שלא מדברים עליה מספיק וזה הנזק החינוכי הגדול של בני הנוער, ילדים, בחורים שמסתובבים חודשים רבים בשיעמום בלי מסגרת".

לדבריו: "מדברים הרבה על ההשלכות הבריאותיות, חלילה על מספר המתים שעלולים למות מהמגיפה, מדברים על החשש מקריסתה של מערכת הבריאות, מדברים על הנזק הכלכלי למשק, לעצמאים, לשכירים".

"כל אלו טובים וחשובים", הוסיף סמוטריץ' והדגיש: "אבל את הנזק שעלול להיגרם מחודשים רבים של בטלה שמביאה לידי שיעמום שמביא לידי חטא, של ילדים, צעירים, בני נוער, בחורים בבתי ספר, בתיכונים, בישיבות קטנות בישיבות גדולות מכל הציבורים, מכל המגזרים שמסתובבים ומטפסים על הקירות בחוסר מעש, זה נזק שיכול שייקח לנו שנים רבות לתקן".

סמוטריץ' פנה לממשלה: "תנו דעתכם לעניין, שבו תחשבו איך אפשר בכל דרך להחזיר חזרה את מערכת החינוך, על כלל אגפיה ללימודים, לחינוך, לעשייה, לפעולה. אל תתעסקו בוויכוחים הכספיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר