תיעוד מלוויין

תופעת טבע מרהיבה: סופת ברקים בעין ההוריקן

הסופה הטרופית איסאיאס החלה הבוקר להכות בארה"ב, באזור הגבול שבין צפון קרוליינה לדרום קרוליינה • לוויין תיעד תופעה נדירה: סופת ברקים בעין ההוריקן המאיים • צפו (עולם)

הוריקן איסאיאס (צילום: NOAA)

ההוריקן איסאיאס התחיל להכות היום (שלישי) בעוצמה רבה בחופי ארה"ב, במדינות דרום קרוליינה וצפון קרוליינה. בניו יורק חוששים: הסופה בדרך אליהם.

הסופה הוגדרה תחילה כמספר 1, אך בהמשך היום נחלשה. עם זאת, הרשויות מזהירות כי היא צפויה להתחזק שוב. בינתיים, נגרמו מספר נזקי רכוש מההוריקן.

לוויין של המרכז האמריקני למעקב אחרי הוריקנים, תיעד תופעת טבע מרהיבה: סופת ברקים בעין ההוריקן המשתולל.

הרשויות בארה"ב הודיעו כי איסאיאס, הסערה התשיעית בעונת ההוריקנים הנוכחית באוקיאנוס האטלנטי, עשויה להיות מסכנת חיים.

דניאל בראון ממרכז ההוריקנים הלאומי הזהיר כי מלבד הרוחות - המים יגרמו להצפות. "כל הגשמים הללו עלולים ליצור הצפות-בזק ברחבי הקרוליינות והאזור המיד-אטלנטי, ואפילו בצפון-מזרח ארה"ב".

מושל צפון קרוליינה, רוי קופר, קרא לתושבי ארצו לשמור על הנחיות הבריאות למאבק בנגיף הקורונה גם כעת. "אנחנו בצפון קרוליינה כבר יודעים מה צריך לעשות".

"אתם אורזים את תיק החירום שלכם, עוקבים אחרי הנחיות הפינוי המקומיות, נשארים במקום בטוח ולעולם לא נוסעים בדרכים מוצפות. אבל הפעם, אתם אורזים גם את המסכה ואת חומר החיטוי בתיק, וזוכרים לשמור על ריחוק חברתי".

עם זאת, רבים מתושבי האזור שכבר רגילים לסופות דומות, מסרבים להתרגש ולהתפנות מהאזור. "אנחנו מוכנים לקחת את הסיכון", אמרו כמה מהם לכלי תקשורת מקומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר