צפו בתיעוד

ריסק את דלת הבנק עם אבן כדי לגנוב ונתפס

גנב פרץ לבנק בטבריה באמצעות אבן גדולה, כשעל פניו צעיף ונתפס 'על חם' כשהוא בתוך הבנק. כנגד הנאשם תושב ב"ב הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

החקירה החלה עם קבלת ההודעה לפנות בוקר, לפני כשבועיים, ממוקד האבטחה של בנק "לאומי" בטבריה, כי קיים חשש לפריצה בסניף מאחר והאזעקות החלו לפעול וגלאי הנפח זיהו תזוזה בסניף.

עם קבלת ההודעה הוזנקו כוחות משטרה תוך דקות ספורות למקום והבחינו, כי דלת הכניסה לבנק שבורה. בשל החשש, כי ייתכן והחשודים במעשה נמצאים עדיין בזירה, שלף השוטר את אקדח "הטייזר" ונכנס לבנק. עת נכנס לבנק הבחין בנאשם כאשר הוא רעול פנים באמצעות צעיף והורה לו לעצור.

הנאשם ניסה להימלט לתוך הבנק, אך השוטר רץ לכיוונו והזהיר אותו לבל יעצור ייאלץ לעשות שימוש בטייזר והנאשם נעצר ונשכב על הרצפה.

השוטרים אזקו את הנאשם (28, בני ברק) והובילו אותו לתחנת המשטרה לחקירה. החקירה העלתה, כי הנאשם פרץ לבנק כאשר על ידיו גרביים לבנות וכי במעשיו גרם לנזק בהיקף של אלפי שקלים.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום.

בתום חקירה אינטנסיבית, לאחר איסוף ממצאים, גביית עדויות ופריקת מצלמות האבטחה, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של פריצה והיזק לרכוש במזיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר