הצדדים מכחישים

כחלון חוזר? ההצעה המפתיעה שקיבל מנתניהו

שר האוצר לשעבר, קיבל הצעה מפתיעה מראש הממשלה - הצעה המלמדת על היחסים העכורים בין נתניהו לשר האוצר ישראל כץ • וגם: הניסיון להשפיע על פרויקטור הקורונה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לשר האוצר לשעבר, משה כחלון והציע לו הפרויקטור הכלכלי של הקורונה, לצד פרופ' רוני גמזו - כך מדווח הערב (רביעי) ירון אברהם במהדורה המרכזית של חדשות 12.

על פי ההצעה שהועברה לכחלון, הוא יגבש את המשנה הכלכלית קדימה ואילך - תוך שהוא מקבל סמכויות, כפי שקיבל גמזו ממשרד הבריאות.

גורם המעורה בפרטים צוטט בחדשות 12 אומר כי נתניהו מקווה בכך להצליח להשתיק את הזעם בציבור בשל התנהלות הממשלה בנושא הכלכלי.

עוד טען הגורם כי הדבר מלמד על היחסים הבעייתיים בין נתניהו לשר האוצר ישראל כץ, ומהווה הבעת אי אמון בו.

יצוין כי גם בלשכת ראש הממשלה וגם מטעמו של משה כחלון הכחישו את הדיווח.

ירון אברהם דיווח הערב עוד במהדורה כי נתניהו פנה אל גורמים חיצוניים בבקשה כי ישכנעו את רוני גמזו, פרויקטור הקורונה, להסכים עם דעתו שיש צורך להחמיר - ולא להקל את ההגבלות.

לפי הדיווח, נתניהו חושש שהאופן שבו גמזו מתייחס למשבר יכול ליצור שאננות בקרב הציבור, ולכן הוא מנסה באמצעות גורמים חיצוניים להפעיל עליו לחץ.

יצוין כי בעוד ראש המל"ל וראש הממשלה רוצים להחמיר, גמזו מוביל כיוון נגדי ודורש הקלות - מה שככל הנראה לא מוצא חן בעיני נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר