למרות הפיצוץ

מקורב לחיזבאללה: עוד תגיע תגובה מגואלת בדם

גורמי מודיעין העריכו כי בעקבות הפיצוץ בנמל ביירות, ירד הסיכוי לתגובה מטעם ארגון הטרור הלבנוני אך עורך העיתון המזוהה איתם מבהיר בטור שפרסם כי הנקמה עדיין כאן (ארץ)

(צילום: מסך)

עורך העיתון הלבנוני אל-ח'באר, איברהים אלאמין, המקורב לארגון חיזבאללה מעביר היום (חמישי) מסר מאיים בישראל, למרות הפיצוץ ההרסני בנמל ביירות.

"ישראל צריכה להיות מודאגת, חיזבאללה ינקום את דמו של הפעיל שלה שנהרג בסוריה למרות הפיצוץ", כתב העיתונאי המקורב לארגון הטרור הלבנוני.

הוא הוסיף, "ישראל, שהמתינה ב-2005 לקריסת ההתנגדות בלבנון, חיכתה לקצור את הפירות של הפלישה האמריקנית לאזור והיציאה של הכוחות הסוריים מהמדינה, ואז מימשה את השאיפה האמריקנית והוציאה לפועל מתקפה הרסנית במדינה - מניחה היום שארגון חיזבאללה בבעיה בלבנון".

"יכול להיות שבקרב המנהיגים הישראלים, הפוליטיקאים או אנשי הצבא, יש כאלו שטועים ואפילו עלולים לנסות לנצל את המשבר הפנימי בלבנון ולצאת להרפתקה מסוכנת, כאלו שמהמרים שהפיצוץ בנמל יגרום לחיזבאללה לבטל את התוכניות שלו להגיב לחיסול הפעיל בסוריה".

לדבריו, "הם חושבים שההתנגדות בבעיה, והיא צריכה שמישהו יספק לה סולם כדי לרדת מהעץ, אבל אותם גורמים יגלו שהתגובה שתגיע מהחיזבאללה היא בלתי נמנעת. זו תהיה תגובה מגואלת בדם מול כוחות הכיבוש, ומטרתה - הענשה והרתעה".

בהמשך הטור, שתורגם על ידי גאנם אבראהים בחדשות 12 הוסיף, "בישראל מאמינים שחיזבאללה לא רוצה מלחמה רחבת היקף והם רואים זאת כחולשה – אך זו הטעות שלהם. ההתנגדות לא רוצה במלחמה, אבל היא גם לא רוצה את הקרבות הקטנים שבין המלחמות, שתוצאתם אינה דומה לתוצאת המלחמה".

"בסופו של דבר, ארגון החיזבאללה, שהצליח לבסס את מאזן ההרתעה במשך ארבעה עשורים, מוכן גם למלחמה שבה ישראל תשלם מחיר שהיא לא יכולה לדמיין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר