מרתק

אלישבע בכיכר מארחת: אלי פרקש - מאסטר בעיצוב בלונים

אלי פרקש, הלא הוא בעל מותג היוקרה "EBalloon", המציע פתרונות עיצוב בבלונים לאירועים פרטיים ועסקיים, חושף כמה סודות על הענף שבחר לעסוק בו ועל הדרך מפוצץ כמה סטיגמות (עיצוב הבית)

(צילום: מתוך התכנית)

מה המשותף להשקות נוצצות, קירות הוליוודיים, אירועים פרטיים ומחוות אישיות? בכולם תמצאו בלונים לאירועים בקונסטלציות שונות ובשילובים מפתיעים.

בכתבה שלפניכם אנו הולכים לנפח הרבה בלונים מעוצבים ו... לפוצץ כמה סטיגמות, אבל לפני הכל, חייבת לשתף אתכם בידיעה, שהפקת הבלונים נתרמה לטובת בת מצווה של ילדה נכה. אשרינו.

אלי, כיצד הגעת לתחום?

לפני 15 שנה חיפשתי אפיק פרנסה והתחלתי ללמוד ראיית חשבון. במסגרת זו, יצא לי להכיר חברת ייעוץ כלכלי שמקדמת עסק בתחום הבלונים. כשהתוודעתי להיתכנות הכלכלית של הענף, החלטתי לנטוש את לימודי ראיית החשבון לטובת העיסוק בעיצובי בלונים.

התחלתי באירועים עסקיים, תוך כדי כך פיתחתי מומחיות בדקורציות, טוויסטינג וקונסטרוקציות וכיום אני נותן מענה לכל סוגי האירועים.

(צילום: אלי פרקש)

איך הבלון הבודד הפך למאסטרפיס של עולם האירועים?

הביקוש הרב נוצר הודות לחשיפתם הגדולה של אירועי הגלאם ברשתות החברתיות. כל מפיק או מפיקה מחפש/ת לתת שואו וויזואלי והבלון – בעל נוכחות עצומה של נפח, צבעוניות, אפקטים ושילובים, נותן את המענה.

בנוסף, הענף בעידן הנוכחי לוקח מספר צעדים קדימה ומדי יום צצים ועולים חידושים מרעישים שמאפשרים לנו ליצור שדרוגים ושילובים.

(צילום: אלי פרקש)

שתף אותנו בפרזנטציה שבחרת להביא לאולפן:

מדובר בעיצוב אורגני שמשלב גוונים בלתי צפויים, מרקמים שונים, שילוב פרחי בד עם אפקט מנצנץ, בלונים שקופים המכילים נצנצים וכולם יחד יוצרים מכלול א-סימטרי, אשר מתחיל מקצה השולחן, משתפל עד הרצפה ומעליו – מרחפת קומפוזיציית בלונים שמשלימה את התמונה.

(צילום: אלי פרקש)

מדוע בחרת להציג עיצוב בלונים בסגנון אורגני?

מדובר בסגנון חדשני, מאתגר ובלתי צפוי.

כמו המוסיקה הקלאסית שהייתה כאן מאז ימות עולם והתנגנה על פי תווים, עד שהגיע הג'אז אשר פתח צוהר לאימפרוביזציות – כך עיצוב הבלונים תועדף לכיוון הקונסטרוקציות המובנות והארגון הסימטרי ואז... הגיע העיצוב האורגני שמאתגר אותי מחשבתית לתכנן את הצעד הבא מבלון לבלון.

(צילום: אלי פרקש)

מה אנחנו לא יודעים על בלונים?

שהבלון ידידותי לסביבה! הוא עשוי משרף עץ טבעי לחלוטין שעבר עיבוד וצביעה. בשל כך יש אנשים שמפתחים אלרגיה לבלונים.

(צילום: אלי פרקש)

בוא נדבר על אפקט ה"boom"

רעש פיצוץ הבלון הוא מהיר ממהירות הקול ונחשב כעל-קולי וככל שהבלון קטן יותר, הרעש יהיה עצמתי יותר.

(צילום: אלי פרקש)

קיים הבדל בין אירוע חוץ לאירוע במבנה סגור?

באירוע חוץ יש לקחת בחשבון שלושה פרמטרים: שמש, רוח ואבק. אנו לא רוצים שהבלון יתלהט מהשמש ויתפוצץ, או שיתנועע ברוח ויפגע באורחים וכמובן, כשמדובר באירוע אסתטי – האבק ממש לא רצוי.

באירוע בחלל סגור אני מוודא גובה תקרה, קונסטרוקציות, ריהוט, צבע מצעים (במידה ומדובר בחדר פרטי) ותמיד אבקש מהלקוח לשלוח תמונות של הלוקיישן.

מה הדבר המאתגר ביותר שהתבקשת לעשות?

כל אירוע מאתגר אותי מחדש, אבל תסכימי איתי שלהפריח בבת אחת 200 בלונים בקוטר 1 מטר באירוע שהתקיים באצטדיון זה בהחלט מאתגר.

(צילום: אלי פרקש)
(צילום: אלי פרקש)

שתף אותנו בסיטואציה מרגשת:

יש לי דווקא מקרה מלפני שבועות בודדים. בשיאו של סגר הקורונה, התבקשתי לשלוח בלון גדול עליו הודפסה הקדשה, מבלי שידעתי מה מחכה לי מעבר לדלת. מסתבר שהיה מדובר בקשיש סיעודי ששכב במיטתו והמטפל הזר קיבל את פניי. באותו הרגע הבנתי שהמקצוע שלי הוא הרבה מעבר לפרנסה. יש בו אלמנט של הפתעה ושמחה ובדיוק בשביל סיטואציות כאלה אני יודע שבחרתי במקצוע הנכון.

(צילום: אלי פרקש)
(צילום: אלי פרקש)

אם היתה לך אפשרות לבחור אופציה אחת מבין השתיים, במה היית בוחר:

צבעוני או מונוכרומטי?

מונוכרומטי.

אורגני או סיסתמטי?

אורגני.

מודרני או קלאסי?

מודרני.

פרחים או בלונים?

פרחים.

(צילום: אלי פרקש)
(צילום: אלי פרקש)

לפרטים נוספים ויצירת קשר:

נייד: 054-3053989 |eballoon.co.il | אינסטגרם: @eballon

מאת: אלישבע גליקסברג

עיצוב בלונים: אלי פרקש

צילומים: באדיבות EBalloon

תיאום והפקה: אדל שטרן

ניהול אולפן: יוחנן בלייך

איפור: יערית אלבז

שמלה: BANANA FASHION

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר