צפו בדברים

נתניהו: אין מדינה ברמת התחלואה שלנו ללא סגרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בקצרה בביקור במרכז הרפואי שערי צדק והתייחס למצב התחלואה כשהוא רומז שאם לא יירד בשבועיים הקרובים נאלץ לחזור לסגרים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שערי צדק)

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין אירח הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור במרכז הרפואי ובמערך הקורונה.

הסיור כלל ביקור במחלקת הקורונה החדשה המוקדמת בימים אלו, ובחמ"ל מחלקת כתר א'. ראש הממשלה נפגש עם רופאי ואחיות מחלקת הכתר ושמע מהם על העבודה וההתמודדות היומיומית.

לאחר הסיור הציג פרופ' מרין לרה"מ את הצרכים של שערי צדק לקראת החודשים הקרובים.

ראש הממשלה נתניהו אמר במהלך הסיור לעיתונאים: "אנחנו פה בסיור בבית חולים "שערי צדק" עם פרופ' גמזו, מנכ''ל משרד הבריאות ואיתך פרופ' מרין. התרשמתי מהרחבת בית החולים, מהדרך שבה אתם מוסיפים יכולת קבלת חולים וכמובן מהעבודה של האחיות והרופאים. אני מאוד מודה לכם על הטיפול בקורונה."

"יש לנו חדשות טובות, שנותנות תקווה וגם חדשות פחות טובות", אמר נתניהו, "אנחנו מתקדמים לחיסון במכון הביולוגי ואני מברך על זה. הנחתי אותם להתחיל להקים את מפעל הייצור במקביל לניסויים שיעשו באנשים הראשונים, זה ייתן לנו משאבים ויכולות".

נתניהו התייחס גם לבשורות הפחות טובות ורמז על אפשרות שנחזור לסגרים במידה והתחלואה לא תרד: "קיבלנו אתמול בקבינט הקורונה פה אחד את ההמלצות של פרופ' גמזו. אין מדינה ברמת התחלואה הגבוהה שלנו שלא הטילה סגרים, אנחנו מודעים לזה, אבל ערים למצב הכלכלי חברתי. אנו עושים מאמץ בשבוע שבועיים הקרובים להוריד את התחלואה באמצעים אחרים, אם כולנו נשתמש בכלים הללו אנחנו גם נצליח".

בביקור השתתפו מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, ראש המל"ל מאיר בן שבת, מזכיר הממשלה צחי ברוורמן, נשיא שערי צדק פרופ' יונתן הלוי ואישים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר