משגרים אזהרה

בלוני התבערה חזרו; חמאס מאיים בהסלמה

בשבת, ביום השלישי ברציפות, שוב שיגרו בלוני תבערה מרצועת עזה לעבר ישראל • אחרי תקיפת חיל האוויר שלשום, גורמים בחמאס העבירו מסר למצרים: "לקראת הסלמה" (ארץ)

בלוני תבערה (צילום: דוברות המשטרה)

"תקופת השקט שעל גבול הרצועה צפויה להסתיים" - אמרו בכירים בחמאס למתווכים המצרים, כך על פי דיווח בעיתון הלבנוני אל-אחבאר בשם גורמים בארגון הטרור העזתי.

בחמאס הסבירו את האיום בהסלמה בטענה ש"ישראל ממשיכה להדק את המצור על הרצועה ומכשילה פרויקטים לפיתוחה, באופן שפוגע במצב ההומניטרי".

עוד ציינו את העובדה כי הסיוע הקטרי מסתיים החודש ואין שום סימן שבכוונת קטר לחדש את הסיוע למשך חצי שנה נוספת.

לפי העיתון, הציפייה היא שהארגונים החמושים ברצועה, חמאס, ג'יהאד אסלאמי וארגונים נוספים, יגיבו על כל צעד התקפי שתעשה ישראל, כולל בירי רקטות לעבר ישראל ובלוני תבערה.

במהלך השבת, אותרו צרור בלונים עם מטען חשוד בסמוך לקיבוץ ניר עוז במועצה האזורית אשכול, שבעוטף עזה. חבלני המשטרה הוזעקו למקום.

בנוסף נמסר מהמשטרה כי במהלך הלילה נשמע בנתיבות קול נפץ. חבלן שהגיע למקום מצא חומר נפץ שעל פי החשד הגיע באמצעות בלון והתפוצץ. המשטרה פתחה בחקירה.

זהו היום השלישי ברציפות שבו הופרחו בלוני נפץ מרצועת עזה לשטח ישראל - שלשום, ישראל הגיבה בתקיפות ותקפה בתגובה ברצועת עזה.

מצה"ל נמסר אז כי מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו תשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר