'הנבחרת בכיכר'

דין דין אביב מייעצת איך לאהוב מכל הלב

כמדי שבוע, גם הפעם הכנו לכם תכנית גדושה בהפתעות עם אורחות מרתקות: ד"ר רלי אלון - סמנכ"לית הסיעוד בהדסה, זיוה מאיר - מנחת הורים והזמרת הגדולה דין דין אביב (מאמע)

יעל צין | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

והפעם, הורדנו לכם את השמיים במשדר חשוף שבו ישתתפו: רלי אלון, זיוה מאיר והזמרת הגדולה דין דין אביב.

המנחה זיווה מאיר היא מנחת הורים ותספק לך את כל מה שרצית לשמוע כאמא, על החופש ואתגריו, פתרונות לכאב שעולה מן השטח, נקודות חמות שמספרות על הקושי שלנו בחופשה הארוכה ממוסדות החינוך, חינוך בחיוך, מה שישאר ליום שאחרי ועוד סודות קסומים שהבאנו בשבילך מהחדר.

(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

בפינת הבריאות השבוע פגשנו את האישיות המרתקת ד"ר רלי אלון, סמנכ"לית הסיעוד בהדסה. יחד צללנו לעומק הנושא שמדבר אל כולנו - נשים חרדיות בתעסוקה ובחנו מקרוב את ההתמודדות, האתגרים, הדילמות והזכות הגדולה שיש בשליחות.

רלי מספרת לנו ממבט אישי, כמעסיקה של מאות אחיות חרדיות, על היתרון שיש להן על פני האחרות בנתינה אין סופית ועל הכוח העצום שלנו, כנשים, דווקא בתפקיד זה.

(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

נסיט גם את הווילון אל מאחורי הקלעים, בתקופה מאתגרת של משבר קורונה מתמשך. רלי יוצאת בקריאה לכל אחת מאיתנו: תשמרו על עצמכם, מערכות הבריאות לפני קריסה.

שמענו ממנה על דרישה עצמית וסטנדרט גבוה של שירות והתאמה בבית חולים הדסה לצרכי הציבור החרדי והדתי - שם בכל שלב הרגשנו שוות וקהל מועדף.

בעקבות משבר הקרונה התעוררה דרישה מוגברת וצורך דחוף לאנשי צוות וסיעוד נוספים. היא פונה אלינו לבוא ללמוד ולהתמקצע בתחום האחיות והסיעוד במחלקת ההכשרה של הדסה. מסקרן, מרתק ומסעיר.

בפינת התרבות קיבלנו זווית חדשה על השלכות אתגרי התקופה בתחום אומנות הבמה. הזמנו את דיו דין האגדית שנתנה לנו את ההזדמנות לחוש בדופק של היוצר שנעצר בתקופה של חוסר ודאות ואי יציבות כלכלית. היא משתפת אותנו בהתמודדות הגדולה שלה ונותנת גם לנו כוח להרים את עצמנו, למצוא נקודות טובות בחיים ולהמשיך לחייך גם ולמרות הקושי.

משתתפות:

הנבחרת במשפחה:

@זיווה מאיר, מנחת הורים

הנבחרת בבריאות:

@ד"ר רלי אלון, סמנכ"לית הסיעוד בהדסה

הנבחרת בתרבות:

@דין דין אביב, זמרת ויוצרת

קרדיטים:

הגשה והפקה: @יעל צין

הפקה: DoubleYou

עיצוב גרפי: פייגי ברויידא

שמלה: banana

סטיילינג: @אתי פינטו

איפור: @רבקי הופמן

לשאלות, תגובות, הצעות וכל נושא אחר, פנו ל: office@yael-zien.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר