לקראת בחירות?

גנץ צעק בקבינט - נתניהו הגיב בלעג: "תגבירו את הווליום"

ממשלה במשבר: "מהיום הראשון לא התכוונתם לקיים את ההסכם על תקציב דו שנתי", האשים ראש הממשלה החליפי - שנתקל בלעג מצד ראש הממשלה • שר הביטחון צעק גם על שר האוצר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

המשבר בקואליציה הגיע גם לישיבת קבינט הקורונה: בסיום הדיון, ביקש שר הכלכלה עמיר פרץ לעלות נושא כלכלי, שלא היה מתוכנן להיות על סדר היום.

שר האוצר ישראל כץ הגיב כי לא מאשרים את התוספת לתקציב - והדיון, שנועד לסקירה על המאבק בנגיף הקורונה, הפך לעימות מילולי סוער בין חברי הממשלה.

"מהיום הראשון לא התכוונתם לקיים את ההסכם בנוגע לתקציב דו שנתי", האשים יו"ר כחול לבן, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ.

חרדים - התפכחו; נתניהו רומס אותנו // ישי כהן

גנץ העניק גיבוי לעמיר פרץ מול ישראל כץ, ואף הרים את קולו נגד שר האוצר: "איך אתם חותמים על הסכמים ואז עובדים על תקציב חד-שנתי? מלכתחילה עבדתם על תקציב חד-שנתי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה, עקץ את בני גנץ כאשר העיר בלעג: "שמישהו יגביר את הווליום, לא שומעים".

בתוך כך, לאחר הדיון בקבינט הקורונה, פרסם נתניהו בחשבונות שלו ברשתות החברתיות את ההודעה הבאה, התומכת ביוזמתו להעברת תקציב חד שנתי - בניגוד להסכם הקואליציוני עם כחול לבן.

בהודעה ציטטו את ראש המועצה הלאומית לכלכלה, הפרופסור אבי שמחון האומר: "אני וכל צמרת משרד האוצר תומכים בתקציב חד-שנתי - זה הדבר הנכון לעשות".

בהמשך כינו את נתניהו בתור "ראש הממשלה שהעביר יותר תקציבי מדינה מכל מנהיג עולמי מכהן", האומר כי "חייבים תקציב שנתי מיידי כדי לדאוג לפרנסת אזרחי ישראל".

"אסור ללכת לבחירות, חייבים תקציב עכשיו כדי שנזרים עוד ועוד כספים לאזרחי ישראל. גנץ, אזרחי ישראל לפני הכל - תאשר את התקציב עוד היום!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר