שיחה מרגשת

השליחה מהנובר מפתיעה בבניה ופיתוח

שטערני וולף, שליחת חב"ד בהנובר-גרמניה, אשר איבדה את בעלה, הרב בנימין וולף מהקורונה, ריגשה בשיחה עם שרת התפוצות כאשר סיפרה על החוזה שהשיגו אחרי שנים (חרדים)

(צילום: דוברות)

שטערני וולף, שליחת חב"ד בהנובר-גרמניה, אשר איבדה את בעלה, הרב בנימין וולף, בזמן מגפת הקורונה מנגיף בדם, החליטה להישאר שם לבדה עם 8 ילדים ולהמשיך את שליחותם המשותפת.

בשיחה מרגשת עם שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', היא סיפרה על התמודדות המשפחה והקהילה עם פטירת בעלה.

"לפני שבנימין בעלי נפטר, העבודה שלנו התחלקה 50%-50%. היום אני עושה 100% למטה והוא 100% למעלה. זה לא יאומן. אנחנו 15 שנה פה בהנובר, מחפשים ומחכים להגיע למבנה קבע".

היא סיפרה, "רק עכשיו, באופן ניסי ביותר הגענו למצב שבו אנחנו עומדים בפני חתימה על חוזה. אז לצערי הוא לא זכה לזה, אבל אנחנו נקרא למבנה 'בית בנימין', כדי שבהנובר לא יהיה רק קבר שלו, אלא גם חיים. 'והחי יתן אל ליבו'".

צפו בשיחה המלאה

בשיחה המרגשת שהייתה ביניהן, סיפרה שטערני על התמודדות המשפחה והקהילה עם פטירת בעלה, וכן הודתה לשרה: "זה שנשארתי זה דבר אחד. אבל זה ששרת התפוצות בארץ הדגישה את זה וראתה לנכון שזה דבר גדול - הייתה לזה השפעה אדירה גם כאן באופן מקומי וגם בעולם".

השרה עומר ינקלביץ אמרה: "שטערני, היא השראה לעוצמה נשית ולשליחות יהודית אמיתית כנגד כל האתגרים. אנחנו כנשים עוברות דרך לא פשוטה, לפעמים אפילו מורכבת, ולראות אישה כמוך שלמרות הדרך הקשה שעוברת ממשיכה להוביל, להנהיג ולקדש שם שמיים, זה נותן הרבה כוחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר