אב ניסה להציל את ילדיו שנסחפו וטבע בים

בן 45 טבע בחוף גיל באשדוד, כשנכנס להציל את ילדיו שנסחפו. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הטביעה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע לגבר חרדי כבן 45 שטבע בסמוך לחוף גיל באשדוד. חוף שמיועד לגולשים ולסירות מנוע וסמוך לחוף הנפרד בעיר.

אליהו שיין חובש באיחוד הצלה ששהה בחוף ונתקל באירוע סיפר: "שהיתי עם בני משפחתי על החוף ושמעתי זעקות לסיוע - סיפרו לי, כי אבא נכנס לים להציל את ילדיו שהחלו לטבוע. הילדים חולצו ללא כל פגע אך האבא טבע ונזקק לקבלת סיוע רפואי וחמצן. לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו בסיוע חובשים נוספים הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

כזכור, ביום חמישי, טבע למוות האברך ר' עקיבא קראוס ז"ל בכנרת. ר' עקיבא ז"ל הותיר בפטירתו את רעייתו שתח' ואת בתם התינוקת כבת שנה וחצי בלבד.

פראמדיק בסירת הים-בולנס של מד"א ישראל לוגסי סיפר על טביעתו של קראוס: "כשהגענו לחוף חברנו למצילים שמשו את הגבר מהמים וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ולצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

יחיאל מילר חובש באיחוד הצלה שהשתתף אף בפעולות ההחייאה בכנרת סיפר: "כשהגעתי למקום הצעיר היה ללא דופק ונשימה לאחר שנמשה מהמים ע"י המצילים. ביצענו בו פעולות החייאה אך בסיומן למרבה הצער נקבע מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר