צפו ב'המבקר'

הזמר והיוצר הצעיר בתעשייה בראיון השקה

הזמר והיוצר הצעיר בתעשייה, איציק וינגרטן, בראיון באולפני 'כיכר השבת' לרגל השקת הקליפ החדש שלו "שמח תמיד" לצד הפינות הרגילות "המסננת" ופינת הנוסטלגיה (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך ואריאל ליבא)

הזמר והיוצר איציק וינגרטן, פחות מגיל 20 אך כבר הוציא בשלושת החודשים האחרונים שני סינגל קליפים מושקעים אותם הלחין בעצמו. לרגל השקת הקליפ החדש שלו "שמח תמיד" הגיע וינגרטן לאולפני 'כיכר השבת' לשיחה על המוזיקה והיצירה.

הוא מצהיר כי למרות גילו הצעיר הוא זוכה לפרגון רב מכלי התקשורת השונים שלא נותנים לכך חשיבות ומתייחסים למוזיקה בפני עצמה ומסביר את הסיבה שהחליט לצאת לדרך המקצועית למרות גילו הצעיר. "אני חושב שהיום, גיל זה יותר משהו שכתוב בתעודת זהות אבל לא משנה לקריירה עצמה. ברור שניסיון נותן את שלו וברור שמי שנמצא 30 שנה בתחום הוא ברמה אחרת לגמרי אבל החלטתי שאני הולך על זה עד הסוף בגלל החיבור העמוק שלי למוזיקה".

הוא מספר על התמיכה של הוריו במהלך החריג לבחורים צעירים בגילו, "בסופו של דבר בגיל צעיר ללכת ולהוציא שירים צריך "גב" לזה וכמובן שאם ההורים לא נותנים זה לא אפשרי. אבל ההורים שלי נתנו לי כל כך הרבה דחיפה. ההורים שלי נותנים לי לעשות מה שטוב ונכון לי. נכון שבחור בגילי בדרך כלל "אמור" להיות בישיבה וללמוד, אך זה לא אומר שאם טוב לך לעשות משהו אחר טוב אז לא צריך לעשות את זה".

הוא מספר על הלחנת השיר החדש וההתלהבות שנכנסה בו תוך כדי מהמילים העתיקות שהולחנו בפעם הראשונה, הוא מספר על הבחירה במילים וגם על החתונות בהן הוא מנגן כקלידן וזמר ולסיום גם הפתעה מוזיקלית קצרה.

צפו בראיון המלא

לשירים המלאים בפינת המסננת:

אבי אילסון - תן לי אור

נח פלאי - הטוב שבך

טל שבח - עולים ויורדים

יניר קילינסקי מארח את שיר גדסי - לפלח הרימון

אלישיב כהן - בן של אף אחד

טל נאה - אתה אהובי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר