ישי ריבו מבצע "קול דודי" מאלבום הלייב החדש

ישי ריבו בביצוע ללהיט "קול דודי" מאלבומו הראשון, הוקלט בהופעה חגיגית במשכן לאמנויות הבמה בליווי 12 נגנים בערב כיפור תשע"ט, מתוך אלבום הלייב שלו שיצא בקרוב (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שלומי פינטו)

את הגרסה הזאת ל"קול דודי" הקליט ריבו בהופעה חגיגית במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב בליווי 12 נגנים בערב כיפור תשע"ט, זהו שיר ראשון בהופעה, מתוך אלבום חדש של ישי ריבו, שיראה אור לקראת חגי תשרי תשפ"א.

האלבום יכלול ביצועים בולטים מהופעות שונות: מאמפי שוני ב 2017 עד להופעה האחרונה והמיוחדת במוזיאון מגדל דוד, שהתקיימה בתחילת הקיץ ושודרה בשידור חי ל 14 מדינות בעולם.

בין השירים שם נבחרו ביצועים בהופעה מארבעת האלבומים של ישי: "תוכו רצוף אהבה", "פחד גבהים", "שטח אפור", "אלול תשע"ט". ביניהם להיטי ענק וכמעט "המנונים": "תוכו רצוף אהבה", "הלב שלי", "מקשה אחת זהב", "זוכר אני", "הנה ימים באים", "מציל אותי כל יום", ו"כתר מלוכה" שיצא בימי הנגיף והפך ללהיט.

קול דודי, מאלבום הבכורה של ריבו "תוכו רצוף אהבה", הוא אחד השירים האהובים בהופעותיו. את השיר, שקרוב מאוד לליבו של ישי, הוא כתב בגיל 19 והיווה נקודת מפנה מבחינתו, זה השיר שגרם לו להרגיש בשל ליציאה לעולם.

על המיקסים עבדו ישי, מאור שושן ושי סיון במשותף כשהם מתגברים על אתגרי תקופת הקורונה ואילוצי הבידוד בעבודה דקדקנית שהתאפשרה בעקבות ההפסקה הזמנית מההופעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר