"אם התחלואה תעלה"

בתכנון: 'סגר' על מודיעין עילית - כולל איסור יציאה מהבתים

פרופסור רוני גמזו, פרויקטור הקורונה, מכריז כי אם תחלואת הנגיף בעיר מודיעין עילית תמשיך ותטפס, לא תהיה ברירה אלא להטיל עליה בקרוב 'הסגר' מלא - שיכלול גם איסור על יציאה מהבתים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של גמזו (תמונת מודיעין עילית, אילוסטרציה: 'השמחה תנצח')

לאור המשך מיצובה בראש רשימת הערים בהן תחלואת הקורונה בנסיקה מתמדת, מבהיר היום (שלישי) פרופ' רוני גמזו כי "יכול להיות שנטיל על העיר סגר - אם התחלואה בה תמשיך לעלות".

פרויקטור הקורונה גילה, לפי דיווח כתבת 'חדשות 12' ענבר טויזר, כי "במקרה של סגר נוסף על עיר 'אדומה', זה לא יהיה חגורה מסביב לעיר, אלא מניעת יציאה מהבתים".

כזכור, נכון לעכשיו מודיעין עילית היא העיר עם אחוז הבדיקות החיוביות הגבוה ביותר: 27%. בעיר ישנם 1135 חולים פעילים, מהם כ-700 במהלך השבוע האחרון בלבד.

"אני מצטער", הוא הוסיף: "רוני גמזו לא קוסם. לא באתי לחסל את הקורונה ביום-יומיים. ה'קסמים' יהיו רק באמצעות סגרים, אבל אני רוצה להימנע מהסגר ככל שניתן, כי אני רואה את המשבר הכלכלי והחברתי שהם יוצרים".

שמחת חתן בר מצווה מבודד בביתו בעיר. אילוסטרציה

מוקדם יותר התייחס גמזו לעובדת המשך העליה במספרי חולי הקורונההקשים, ואמר: "אל תיבהלו מכך. בתי החולים ערוכים לטפל בעוד מאות חולים קשים כאלו, מבלי להגיע לאותה אי-ספיקה שכל כך מטרידה את כולם".

"אני מעוניין להימנע מהטלת סגרים ככל הניתן, אך אם לא תהיה ברירה, איאלץ להורות על האמצעי הזה בערים שייחשבו 'אדומות' - כאלה שהתחלואה בהן גבוהה. ישראל עושה מאמצים עילאיים, שלא נעשים במדינות אחרות, כדי להימנע מסגר", הוסיף הפרויקטור.

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר