"איבד את המצביעים שלו"

יעלון: גנץ בחיים לא יחליף את ביבי במשרד ראש הממשלה

שר הביטחון לשעבר ח"כ משה יעלון, מראשי 'יש עתיד - תל"ם', תוקף את חברו לשעבר יו"ר 'כחול לבן' השר גנץ, וטוען כי הוא לעולם לא יצליח להחליף את נתניהו בתפקידו: 'שילם מחיר אישי גדול' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

שר הביטחון לשעבר, ח"כ משה בוגי יעלון, מראשי 'יש עתיד-תל"ם', תוקף, בראיון באולפן 'כיכר השבת', את חברו לשעבר השר בני גנץ וטוען כי לעולם הוא לא יצליח להחליף את נתניהו במעון רה"מ: "שילם מחיר אישי גדול". הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

בסוף הדרך, האם בני גנץ יכנס לבלפור במקום נתניהו?

"בחיים לא. בנימין נתניהו עושה את כל התרגילים כדי לא לאפשר לו להיות ראש ממשלה, ואני חושב שבני גנץ שילם מחיר אישי גדול כי הוא איבד את המצביעים שלו בגלל שהוא נכנע לנתניהו".

שואלים את עצמם אנשים, איך בוגי יעלון - השר שהיה הטוב ביותר למגזר החרדי- הפך לגדול תומכיו של יאיר לפיד הקיצוני. מה אתה עונה להם?

"אני חושב שהדימוי של יאיר לפיד במגזר החרדי חוטא למה שהוא באמת. אני רוצה שגם במגזר החרדי יצאו לשרת, ואני מסכים לגמרי עם הדרך והשיטה שאי אפשר לכפות, אלא לשלב ולעודד, ואני גם לא מסכים לדה לגיטימציה שנעשה, ואני מקווה שלפיד בנושא הזה השתנה.

"אני חושב שבמצב הנוכחי צריך ליצור שילוב כוחות כדי לסלק את נתניהו מהשלטון, ואני משוכנע שגנץ לא התכוון לרע בהתבטאויותיו, אלא המצב הפוליטי הביא לכך שנאמרים דברים שלא ראויים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר