עומס ומאבטחים

מהומה בכניסה לחוף הנפרד בטבריה. צפו

מאות חרדים שרצו להיכנס אחר-הצהריים לחוף הנפרד בטבריה, נתקלו במאבטחים ודלת סגורה. לטענת התושבים - הם נחסמו בגלל העומס האדיר והמחסור במציל. צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הכניסה לחוף הנפרד, היום, בטבריה (צילום: שמעון כהן)

מאות חרדים שרצו להיכנס היום (שלישי) לחוף הנפרד בטבריה, מול קברו של רבי מאיר בעל הנס, נתקלו במאבטחים ובדלת סגורה. לטענת התושבים: "עוד מציל אחד בחוף, הכל היה בסדר".

איש התקשורת שמעון כהן מטבריה, מספר ל'כיכר השבת' כי "החוף היום נסגר להגעת המתרחצים מהשעה 16:00 מסיבה לא הכי ברורה, האחראים לא הרשו לאף אחד להיכנס".

"זה היה כואב הלב", הוא מספר, "הרי היו כמויות של אנשים שאני יודע שהם הגיעו מכל רחבי הארץ, עמדו בפקקים ונסעו שעות ארוכות כדי לזכות להיכנס לחוף ובסוף נחסמו בכניסה ועוד נאלצו להיאבק במאבטחים".

כהן מספר, כי "הסיבה הרשמית שלא נתנו להיכנס, זה בשל העומס הרב שהיה בחוף, מלבד זאת, יש טענה שאין מספיק מצילים וזו סכנת נפשות, רק חסר מציל אחד לפי התקן".

בנימה אישית אומר שמעון כהן ל'כיכר השבת', "אני חושב שהיו צריכים להיערך לכל כך הרבה אנשים, היות ואין כמעט בתי מלון בארץ ואין השנה חוץ לארץ, יחד עם זאת, אני מעריך את עבודת המצילים וזה לא באשמתם, צריך לתת להם תגבור, במיוחד שלראשונה אחרי 40 שנה טבע אדם בחוף הזה".

מטעם עיריית טבריה נמסר בתגובה: "אנו שמחים שהציבור מבקש להגיע לטבריה ולחופיה ואנו עומדים לרשות המתרחצים ועושים את מירב המאמצים לתת את המענה הטוב ביותר לציבור בהתאם להנחיות התו הסגול".

התיעוד מהיום של החוף, שנשלח על ידי עיריית טבריה

בעיריית טבריה אף צירפו סרטון לתגובה וכתבו: "כפי שניתן לראות, החוף הגיע לתפוסה מלאה ע"פ הנחיות משרד הבריאות ולכן לא התאפשרה כניסתם של מתרחצים נוספים".

מטעם סגן שר הפנים יואב בן צור נמסר בתגובה כי "החוף הנפרד הינו בסמכות ואחריות הרשות המקומית. עם זאת, מבדיקה שערכנו עולה כי החוף היה עמוס וצפוף עד אפס מקום ובשל מגבלות הקורונה והחשש שלא יהיה ניתן למלא אחר הנחיות התו הסגול, לא הותרה כניסה לחוף לאנשים נוספים.

"לאור המחסור בחופים נפרדים סובב כנרת והעומס שנוצר בימי בין הזמנים שר הפנים הרב אריה דרעי וסגן שר הפנים, הרב יואב בן צור הממונה על חופי הרחצה, פעלו בשיתוף פעולה עם איגוד ערים כנרת להקצאת חוף נפרד נוסף, והודות לפעילות זו נפתח חוף נוסף, חוף גולן (מקטע 13)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר