"אעמוד לימינכם"

מה עשה פינדרוס במשרדי 'איחוד הצלה'?

חבר הכנסת הטרי מדגל הגיע היום למשרדי איחוד הצלה וסקר את הפעילות הנעשית שם ביום יום ובימי קורונה. לקראת תום הביקור, התחייב פינדרוס שיעמוד לימין הארגון בכל עת (חרדים)

פינדרוס במשרד (צילום: איחוד הצלה)

אורח מיוחד נצפה היום (שלישי) במרכז השליטה של איחוד הצלה בירושלים. האורח הוא יו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת יצחק פינדרוס שהגיע יחד עם יועצו ודוברו מוישי רבר.

מי שקיבלו את פני האורחים היו, מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, סמנכ"ל הארגון דובי מייזל ומנהל קשרי ממשל בארגון שבי רפפורט.

במהלך הסיור הוצג לפינדרוס המוקד הראשי אשר מזניק מדי יום כ-1800 קריאות חירום להם נותנים מענה 6,000 מתנדבי הארגון בכל רחבי הארץ.

כמו כן סקר המנכ"ל פולק את מוקד העברות הקורונה והמוקד ההומניטרי אשר מרכז את הפעילות ההומניטרית של איחוד הצלה במקביל לפעילות הרפואית בימים אלו בעקבות נגיף הקורונה.

בסיום הביקור אמר פינדרוס, "התרשמתי מאוד ממערך הפינוי של איחוד הצלה לחולי קורונה. מתנדבי הארגון פועלים בתקופה מורכבת במסירות וביעילות. אעשה הכל על מנת לעמוד לימין הארגון".

מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק אמר: "אני מודה לחבר הכנסת הרב פינדרוס שהקדיש זמן יקר בכדי להגיע ולהתרשם בצורה בלתי אמצעית מפעילות הקודש של אלפי מתנדבי הארגון. פינדרוס ימשיך לעמוד לימין איחוד הצלה ולסייע במה שניתן גם במסגרת עשייתו הענפה בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר