צמאה 6: סינגל ראשון עם הפרויקט של רביבו

סינגל ראשון מתוך צמאה 6, האלבום הבא מפרויקט ניגוני חב"ד המצליח והפופולרי של נאור כרמי והרב משה שילת. והפעם עם ליהוק מענין 'הפרויקט של רביבו' (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בפרויקט המוזיקלי 'צמאה' במסגרתו מחדשים אמנים ישראלים ניגוני חב"ד עתיקים, לא מפסיקים לחדש ולהפתיע והפעם עם ליהוק מקורי במיוחד: "הפרויקט של רביבו" מבצעים את הפיוט 'האדרת והאמונה' בביצוע שלא תוכלו להפסיק לרקוד בו.

הפרויקט של רביבו הוא הרכב מוזיקלי מהמצליחים ביותר בישראל, המבצע גרסאות כיסוי של להיטים מהעבר - ים תיכוני / מזרחי לצד ישראלי, ההרכב מופיע בישראל ובעולם כולו וחברים בו רביב (רביבו) בן מנחם, ניר בן מנחם ואלירן צור.

"נחשפנו לפרויקט צמאה לפני מספר שנים ועם קבלת הפניה להשתתף בפרויקט הסכמנו בחיוך גדול", אמרו חברי הפרויקט. "התרגשנו לקחת ניגון בן מאות ואלפי שנים מתוך סידור התפילה ולהקליט אותו יחד עם חברי צמאה בסגנון הייחודי לנו. החיבור עם צוות צמאה היה מיידי, כיף גדול לעבוד עם נאור כרמי - המפיק והמעבד המוזיקלי של הפרויקט ועם יעקב אסרף המפיק האמנותי ובמאי הקליפ."

נאור כרמי, המפיק והמעבד המוזיקלי של צמאה אמר: "היה תענוג לעבוד עם החבר'ה של הפרויקט של רביבו. יצאנו להרפתקאה מוזיקלית משוגעת ולא תיארנו לעצמנו כמה כיף יהיה. רביב, ניר ואלירן הם מוזיקאים בחסד ויש להם כבוד לשפה העברית. כל מילה שהם שרו היתה מדויקת ומוקפדת והכל בוייב היסטרי".

בחסידות חב"ד נהוג לשיר את הפיוט ברוב עם בבית הכנסת, ויש לו כמה נעימות. את הנעימה הנפוצה לשירת הפיוט מבצע 'הפרויקט של רביבו' בסגנון קצבי וסוחף, עם ניחוח מזרחי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר