מחסור חמור בגנים

הורים חוששים: אין גן. לאן נשלח את ילדינו?

הורים רבים לילדים במועצה רכסים, קיבלו תשובה שלילית מגני הילדים - וזאת בשל מחסור חמור בכיתות • "הגיעו לגור עשרות משפחות חדשות, ואין מענה" • במועצה מרגיעים (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ימים ספורים לפני פתיחת שנת הלימודים, והורים רבים לילדים קטנים במועצה האזורית רכסים, לחוצים: "אין לנו לאן לשלוח את הילדים", הם מספרים ל'כיכר השבת'.

לדבריהם, הורים רבים שרשמו את ילדיהם לגנים הקהילתיים, אשכנזים וספרדים, קיבלו תשובה שלילית. הנימוק: אין מספיק מקום בגנים לכל הילדים.

הם מאשימים את המועצה וטוענים כי עליה לדאוג למספר מבנים מספק עבור כלל הילדים, וטוענים כי במועצה לא נערכו מראש, מה שמשאיר אותם ללא מענה לילדים.

עוד מציינים כי הסיבה למחסור בגנים, בעובדה שאכלסו במהלך השנה פרוייקט מגורים חדש במסגרת 'מחיר למשתכן', אך "המועצה ידעה על האכלוס מראש, והייתה צריכה להתארגן בזמן".

מהמועצה המקומית רכסים נמסר בתגובה ל'כיכר השבת' כי הם ידעו על המחסור המסתמן במבנים לגנים מראש, ופעלו בנושא מול משרד החינוך.

במועצה מציינים כי הם כבר הכשירו את השטח, אך רק היום קיבלו הרשאה ממשרד החינוך להקמת שלושה מבנים יבילים, להקמת הגנים החסרים. "כבר קיימנו ועדת מכרזים וכבר היום יצאה הדרישה להתחלת עבודה".

לסיום מרגיעים במועצה את ההורים החוששים ואומרים: "אנו נעשה הכל על מנת שהגנים יפתחו בתחילת שנה ויתנו את המענה המרבי לכל ילדי רכסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר