פרסום ראשון

גמזו ונומה נפגשו עם דרעי: הקלות לבתי כנסת

פרופסור רוני גמזו ואלוף (מיל) רוני נומה נפגשו בצהריים עם יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, וסיכמו להשוות את התנאים בבתי הכנסת למסעדות • תותר חלוקת 'קפסולות' בבתי כנסת (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: דינה ולמן, דוברות הכנסת)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, נפגש בצהריים (רביעי) עם פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, ואלוף (מיל') רוני נומה, האחראי על המגזר החרדי במטה המאבק בקורונה ומנהל את פרויקט הקפסולות בעולם הישיבות.

במהלך הפגישה סוכם כי כבר ביממה הקרובה יפרסם גמזו את מתווה הקפסולות החדש של עולם הישיבות, לפיו יותר להכניס לכל קפסולה עד חמישים תלמידים. גמזו ייפגש הערב עם נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, ויציג את המתווה.

במהלך הפגישה דנו השלושה בפתיחת שנת הלימודים תשפ"א בעולם החרדי, מעולם הישיבות ועד לתלמודי התורה, כאשר השניים הבינו את הצרכים של האוכלוסיה החרדית, וזה לקראת ישיבת קבינט הקורונה מחר.

כמו כן, גמזו התחייב בפני השר דרעי לצרף עוד הערב ארבעה נציגים חרדים ספרדים למועצה המייעצת למלחמה בקורונה.

באשר לבתי הכנסת סוכם כי יפורסם מתווה אחיד להתכנסות במקומות סגורים ובמרחב הפתוח, כך שמה שיותר במסעדות יותר - להבדיל - בבתי הכנסת. כמו כן, תותר חלוקת בית הכנסת לקפסולות.

במהלך הפגישה הבהיר גמזו את דעתו לפיה הוא מתנגד להטלת סגרים בערים אדומות, מה שלדבריו לא יסייע למאבק בבלימת התפשטות הקורונה. לדבריו,הוא יפעל בנושא ההסברה והבדיקות בשיתוף הרשויות בכדי למנוע סגר שכזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר