"שימוש מסוכן"

אלפי "תרופות" ו"חיסוני" קורונה נתפסו בבני ברק ובערד

שימוש לא חוקי לטיפול בנגיף הקורונה או לחיזוק מערכת החיסון בחולים - זה מה שנעשה, על פי החשד, בשיווק ומכירת אלפי כדורים, סירופים וטיפות שנתפסו בבני ברק ובערד (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
חלק מהבקבוקונים שהוחרמו (צילום: דוברות)

בפעילות משותפת של משרד הבריאות, המשטרה ורשות המיסים, נתפסו בערד ובבני ברק אלפי כדורים, סירופים וטיפות, שלא מאושרים לשימוש ושיווק, ושעל פי החשד נעשה בהם שימוש לא חוקי לטיפול במחלת הקורונה או לחיזוק מערכת החיסון בחולי קורונה.

בערד נתפסו מאות קופסאות המכילות קפסולות וזאת ללא תוויות, כאשר הדבקת התוויות של המוצר בשם 'ארטמיסיה ישראלית' נעשתה בצורה פיראטית בבית החשוד, ואין קשר וודאי בין התווית למוצר. כמו כן, לא ידוע הרכב המוצר.

במקביל, נתפסו בחנות בבני ברק טיפות אנטי וירליות בשם 'בסינרגי' פלוס' לחיזוק מערכת החיסון, כאשר התרכובת מכילה 'שמנים אתריים' שעל פי המלצת המוצר מיועדים לשתייה.

אברך מדגים "תכשיר נגד קרונה'. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

על פי הרשויות, "נטילת המוצר אסורה בהחלט ואינה מאושרת על די משרד הבריאות. חשוב לציין, כי לרוב שמנים אתריים מיועדים לטיפול חיצוני, ושימוש בהם עלול לסכן את בריאות הציבור".

עוד נמסר: "משרד הבריאות ימשיך, יחד עם השותפים במשטרת ישראל ורשות המיסים, לפעול כנגד אלו המסכנים את בריאות הציבור ומוכרים מוצרים לא מאושרים לטיפולי קורונה, תוך כדי הטעיית הציבור".

(צילום: דוברות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר