"חסר תקדים" • צפו

בעקבות מכשיר הקשר הגנוב: המשטרה פשטה על מאה שערים

לילה סוער במאה שערים, לאחר הפרסום הראשוני ב'כיכר השבת', על גניבת מכשיר הקשר בהלווית האדמו"ר, נכנסו כוחות גדולים של משטרה למקום וביצעו מעצרים. צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך הלילה (שישי), משטרת ישראל פשטה על שכונת מאה שערים בירושלים, במטרה למצוא את מכשיר הקשר שנגנב מוקדם יותר לאחר השוטרים. במהלך הפשיטה נעצרו שני עצורים.

כזכור, אתמול פורסם לראשונה ב'כיכר השבת', על כך משטרת ישראל פתחה בחקירה, כדי לבדוק מי גנב מכשיר קשר משוטרים, במהלך ההתפרעות שהתפתחה באמצע הלוויתו של האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל בירושלים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מכשיר הקשר נגנב לקצין חדש בתחנת 'לב הבירה' בירושלים, שנכנס לפני ימים ספורים לתפקידו.

במשטרה החליטו לבצע כניסה בלילה, ובשעה 2 לאחר חצות, פשטו כוחות גדולים של משטרה, הכוללים; בילוש וכוחות יס"מ, על כמה כתובות שהיו בידם וביניהם בית הכנסת המרכזי של הקיצוניים בירושלים.

השוטרים חדרו בכוחות גדולים לבית הכנסת וניסו לאתר את המכשיר בכל מקום אפשרי, כולל בפחי הזבל במקום, אך לא מצאו את המכשיר שנאבד.

לאחר מכן, המשטרה המשיכה למספר כתובות שהיו בידה, שבהן הייתה אפשרות למצוא את המכשיר האבוד, במהלך הגעת המשטרה למקום, נתקלו בצעקות ובאלימות מצד הקיצוניים.

אחד מהצעירים שהשתתפו במהומות, תקף את אחד השוטרים ונעצר, ועצור נוסף, נעצר ללא קשר לאירועי הלילה הנוכחי.

כזכור, אתמול, כשהלווית הרבי הגיעה מבני ברק לירושלים, הצליחו כמה ממאות המלווים לפרוץ בכוח ובאיומים לאמבולנס, לפתוח את דלתותיו האחוריות ולהוציא את ה'מיטה', תוך שהם גורמים נזק לכלי הרכב שבבעלות זק"א תל אביב.

שוטרים שהוצבו במקום מבעוד מועד ניסו למנוע את הדבר, בשל סכנת ההדבקה מהאדמו"ר שחלה בקורונה, אך לא הצליחו, ובמקום התפתחה מהומה גדולה.

כעת מתברר, כך נודע ל'כיכר השבת', כי במהלך ההתפרעות של החסידים נגנב מכשיר קשר שנשא אחד השוטרים על גופו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר