הפתיע בחבר הטלפוני

לאחר שפוטר מערוץ 13: עקיבא נוביק זכה ב-125 אלף

לאחר שהעיתונאי הדתי עקיבא נוביק, פוטר מ'ערוץ 13' ורגע לפני הכניסה לג'וב החדש שלו. השתתף נוביק בתוכנית טלוויזיונית בה הוא זכה בסכום של 125 אלף שקלים (אקטואלי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עקיבא נוביק (צילום: ללא קרדיט)

העיתונאי הדתי עקיבא נוביק, השתתף אמש (חמישי), בתוכנית הטלוויזיונית של קשת 12, 'מי רוצה להיות מיליונר', ענה על מספר שאלות והצליח לגרוף 125 אלף שקלים.

נוביק הוזמן להשתתף בתוכנית הטריוויה בה אפשר לזכות עד מיליון שקלים, מיד לאחר שפוטר מ'חדשות 13'. מפיק התוכנית, כך על פי ציוצו של נוביק, פנה אליו לפני כחודש וכתב לו, ראיתי שאתה מובטל, בוא להיות מיליונר.

נוביק הסכים להשתתף והגיע לתוכנית יחד עם אמו ואחותו הגדולה. במהלך התוכנית, ענה על יותר מ-12 שאלות, לאחר מכן החליט לפרוש בשיא כאשר תחת אמתחתו 125 אלף שקלים.

כל משתתף בתוכנית, יכול לבחרו לעצמו חבר טלפוני, במידה והוא נקלע למצוקה. נוביק הפתיע ובחר בחבר הכנסת מ'יש עתיד', עפר שלח, לטענתו, "הוא יודע הכל", כאשר נזקק לו, הוא אכן עזר לו.

כזכור, העיתונאי עקיבא נוביק הצטרף לפני כשבועיים וחצי, ל'כאן', תאגיד השידור הישראלי, כמגיש בחטיבת הדיגיטל והרדיו.

נוביק בן ה-32, יליד עפרה ובוגר גלי צה"ל, שימש ככתב פרלמנטרי, כתב שטחים וכתב חרדים ב'ידיעות אחרונות', וככתב פרלמנטרי ב'חדשות 10' וב'חדשות 13' בשנים האחרונות.

בשנת 2017 נבחר נוביק כאחד מ-30 הצעירים המבטיחים בישראל מתחת גיל 30 ע"י מגזין פורבס, והיה בין כותבי המדור הסאטירי 'אפעס' בידיעות אחרונות וחבר פאנל בתכנית 'גב האומה'.

בין היתר, פרסם נוביק את סדרת הכתבות 'דתיי הרצף', וסיקר את שלוש מערכות הבחירות האחרונות. נוביק ישתלב בפרוייקטים מיוחדים ועבודת תיעוד (דוקו) בתאגיד.

נוביק אמר בזמנו כי "אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם קהל חם ונאמן שכיף לשדר עבורו. לא יכול לחכות להתחיל להתאמן, ולשתף פעולה עם מאמנים כמו אלעד טנא ולי-אור אברבך. לא סתם הדיגיטל של התאגיד נחשב כמה רמות מעל כולם, ואני מודה על ההזדמנות ומרוכז כולי מעכשיו בהצלחת התאגיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר