ינקלביץ' יצאה לטיול, בתה התעלפה בשטח

שרת התפוצות החרדית עומר ינקלביץ', יצאה בסוף השבוע האחרון לטיול עם בני משפחתה בנחל הג'ילבון ברמת הגולן. במהלך המסלול התייבשה ביתה וחולצה בידי מטיילים (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האינסטגרם של ינקלביץ)

שרת התפוצות החרדית עומר ינקלביץ', יצאה בסוף השבוע האחרון לטיול עם בני משפחתה בנחל הג'ילבון ברמת הגולן.

במהלך הטיול הבת יעל חשה ברע והתעלפה, באותו הזמן, איש העסקים דור רפאלי טייל עם חברים במקום, ותוך רגע נחלץ לעזר, לאורך כל המסלול, עד הסיום.

שרת התפוצות הביאה את הסיפור בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "השבוע יצאנו במסגרת משפחתית לטייל קצת בצפון. למען האמת, לא בטוח ש'טיול' זו ההגדרה למסעות המשפחתיים שלפעמים נדמים יותר למסע כומתה, כשדעתם של בני משפחתי לא נחה עד שכולנו חבולים מכל הכיוונים. אלא שהפעם זה היה מעט שונה: במהלך המסלולים, ירדנו למפל דבורה בדרך לג'ילבון, נפעמנו מהטבע ביופיו ובעוצמתו, קפצנו למים, שחינו ועמדנו לשים פעמינו להמשך המסלול".

"אלא שאז בתי הגדולה, יעל, התלוננה על סחרחורת קלה. הצענו לבנים להמשיך במסלול, כשאנחנו נשוב לרכב לנוח".

"לא העליתי על דעתי אופציה שאולי היא התייבשה ושהדרך מהמפל לרכב תהפוך לחוויה פחות נעימה. התחלנו לצעוד בשמש הקופחת חזרה במסלול לכיוון הרכב. בעודנו על הצוק, כשיעל לצידי מסוחררת מעט, לפתע ברגע אחד ללא הודעה מוקדמת - היא התעלפה!".

בהמשך דבריה כתבה: "את הרגע הזה אני מעדיפה לשכוח, תחושה של חוסר אונים. ואז משום מקום הגיעו שני בחורים, הוציאו מים, טיפלו ביעל (וגם באמא שלה...), היא התעוררה וחזרה מעט לעצמה".

מתוך האינסטגרם של ינקלביץ'

"אבל אז הבטתי במעלה התלול לפנינו (שגם ביום מעולה שלי, אני בקושי יכולה לטפס אותו), הבנתי שבמצבנו לעלות את כל הדרך למעלה בשמש הקופחת זו משימה בלתי אפשרית, ולהתקשר לירון שנמצא עם הבנים בהמשך המסלול בג'ילבון באזור בלי קליטה זו אפילו לא אופציה".

"אחד מהבחורים קלט את הסיטואציה, שאל בעדינות אם זה בסדר שהוא ירים אותה, הבחור המקסים הזה, המלאך שנשלח אלינו, פשוט הרים אותה ודילג במעלה ההר כשהוא נושא אותה עד למעלה (אנחנו עד עכשיו בוויכוח פנים משפחתי אם היא נחשבת למשקל כבד או בינוני... מה שבטוח: קל זה לא!!!)".

"הוא אמנם היה בחור חסון, אבל זו לא הייתה משימה קלה, תרתי משמע. ברגע הזה הבנתי, איך אדם מקבל כוחות עצומים כשהוא עושה משהו טוב, כמו מלאך משמיים. הגענו למעלה. צמד הבחורים המקסימים האלו לא עזבו אותנו עד שיעל חשה בטוב, עד שסיימנו להם את כל המים (שלושה בקבוקים!), ועד שהגענו לרכב והתחברנו עם המשפחה".

"כשהודינו לו מכל הלב, הוא השיב בצניעות אמיתית: לא עשיתי כלום, בטוח שכל אחד היה מסייע לכן ואתן בטוח לאחרים".

"אז כאמא שעברה רגעים לא נעימים אתמול, אני מודה לאלוקים ששלח אלינו שני מלאכים טובים, אנושיים ומקסימים, שלפני הכל מביטים ומסייעים לזולת, במסירות ובאנושיות אין קץ, מכל הלב והנשמה".

לסיום כתבה ינקלביץ: "רגע, ויש פאנצ': כשיעל שבה לעצמה היא אמרה ל'מלאך' שסחב אותה במעלה ההר: 'יוו... איך שאתה דומה לדור רפאלי', ואז הוא עונה לה: 'אה, זה אני!'. תודה רבה".

דור רפאלי הגיב לינקלביץ': "שמחנו להיות שם לצידכן בזמן הנכון ובמקום הנכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר