התנהלות מחפירה

פקח שיקר; חרדים הגיעו לעיר אחרת לשבת

שעות לפני כניסת השבת, שיקר פקח של חברת קווים לנוסעים חרדים שלא הועלו לאוטובוס בשל הגבלות הקורונה - והם מצאו את עצמם נוסעים לאלעד במקום למודיעין עילית (בארץ)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
אוטובוסים של חברת קווים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשל הגבלות הקורונה, מספר הנוסעים המורשים לעלות על האוטובוסים בתחבורה הציבורית, הצטמצם בחמישים אחוז, בהתאם להנחיות.

עובדה זו, גורמת פעמים רבות לכך שהאוטובוסים מדלגים על תחנות עמוסות נוסעים, שנותרים להמתין במשך שעה ארוכה ללא כל מענה מצד החברה.

מקרה מקומם מיוחד, התרחש ביום שישי האחרון, כאשר מספר משפחות המתינו בעיר ביתר עילית לאוטובוס המוביל לכיוון העיר מודיעין עילית, קו המופעל על ידי חברת קווים.

הנוסעים, הגיעו לתחנה לפני יציאת האוטובוס האחרון, מתוך הבנה כי האוטובוסים מלאים יותר בימים אלו של בין הזמנים - אך הדבר לא הועיל להם. 4 אוטובוסים עברו במקום ולא עצרו, שכן כבר היו עם חמישים אחוזי תפוסה.

כאשר גם האוטובוס האחרון היוצא לפני שבת לא עצר, חייגו למוקד ופתחו פניה. כעבור דקות, הגיע למקום פקח שהבטיח להם כי ידאג לאוטובוס חילופי.

במקום המתינו גם מספר אנשים שביקשו להגיע לעיר אלעד, ולמקום הגיע קו 131 המגיע לאלעד, ולא 133 המגיע למודיעין עילית.

הפקח החל לפתע לצעוק על הממתינים לקו 133, הורה להם לעלות לקו 131 תוך שהוא אומר להם: "אנחנו לא חברת מוניות, ולא חייבים לכם כלום".

לשאלת הנוסעים, ענה הפקח כי האוטובוס יעצור להם בצומת שילת, למרות שאין לו תחנה במקום. "משם, תוך דקות תגיעו למודיעין עילית עם מונית או עם טרמפ".

רק אחרי שעלו הנוסעים, כאשר מדובר במשפחות עם ילדים, עדכן אותם הנהג תוך כדי נסיעה כי הוא אינו עובר כלל בצומת שילת, שכן הוא נוסע לאלעד דרך כביש מספר 1 ולא דרך 443.

הנוסעים ההמומים, נאלצו לנסוע, שעות ספורות לפני כניסת השבת, עד לעיר אלעד - ומשם לקחו הסעה בתשלום יקר בשל השעה, עד למודיעין עילית.

"גם אם החברה לא הייתה יכולה להוציא אוטובוס נוסף, למרות שנדרש היה מהם לתגבר מראש את הקווים בשל בין הזמנים והגבלות הקורונה - לפחות היו אומרים לנו את האמת, ולא משקרים עלינו ושולחים אותנו עד לאלעד", אומר אחד הנוסעים ל'כיכר השבת'.

פנייתנו לחברת קווים לקבלת תגובה, לא נענתה עד לשעת פרסום הידיעה. אנו נפרסמה במלואה אם וכאשר תתקבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר