חדשנות באגד:

מידע תחבורתי בכף היד ושירות חדש, מהפכני ומתקדם

העידן הטכנולוגי יצר אפשרויות לקבלת מידע מיידי ולביצוע פעולות אונליין • אגד לקחה את זה צעד קדימה ופיתחה אפליקציה עדכנית ושימושית. בעוד שבועיים שירות חדש לתושבי ירושלים (טכנולוגיה, מקודם)

כל המידע שאנו זקוקים לו בכף היד (צילום: יח"צ)

המידע שמספקת לנו כנוסעים החברה המפעילה את התחבורה הציבורית – הוא מרכיב חשוב בחוויית השרות. באין מידע גם השרות הטוב ביותר לוקה בחסר..

העידן הטכנולוגי הביא עמו חידושים ואפשרויות לקבלת מידע מיידי, אמין וחיוני. בעידן הטכנולוגי אנו יכולים לקבל בכף היד ותוך כדי חיפוש, את המידע הרלוונטי שאנו כל כך זקוקים לו, עכשיו. אפליקציה, ובעברית מדוברת: יישומון, הוא הכלי והמקור המספק לנו את המידע הדרוש לנוחיותנו..

האפליקציה השימושית והמשודרגת של אגד מרכזת עבור המשתמשים בה את כל המידע והזמנים אודות קווי אגד וכלל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל. לא עוד המתנה מורטת עצבים למוקדן, לא עוד חיפוש חסר תכלית, לא עוד מידע חלקי.

בלחיצת כפתור על האפליקציה הנקייה של אגד, ניתן לקבל את כל המידע שאנו זקוקים לו כדי להגיע מתחנת המוצא למחוז חפצנו. בין השאר מידע בזמן אמת על הגעת אוטובוס לתחנה, רכישת כרטיסי נסיעה ליעדים רחוקים כמו אילת, גליל וים המלח ועוד שירותים..

כך, למשל, רוצים להגיע מבני ברק לתפרח. מקישים על הכפתור הראוי ומיד אנו מקבלים על מסך הנייד את כל המידע: מספר הקו המגיע ליעד, מתי האוטובוס הקרוב, תצוגת מיקום התחנה ע"ג מפה וכל מידע אחר.

בקרוב ממש ניתן יהיה להזמין דרך הישומון, ורק דרכו, נסיעה בשרות חדש וייחודי שישנה את פני התחבורה הציבורית בירושלים. השרות החדש "אגד תיקתק" הפועל בהצלחה זה מספר חודשים בחיפה, יאפשר לתושבי ירושלים לנוע ברחבי העיר במיניבוסים חדישים, נוחים וידידותיים, בהזמנה אישית, ואף בהזמנה עתידית מראש, תוך חישוב המסלול היעיל ביותר המחבר בין תחנות האיסוף ליעדים וכל זאת במחיר הנע בין 10 ל-15 ₪ בלבד..

הזמנת השירות תתבצע בלחיצת כפתור דרך אפליקציית אגד.

למידע ולפרטים >>

הורדת האפליקציה של אגד אפשרית במכשירים הכשרים המסוננים.
אין ביישומון של אגד דבר חוץ מהמידע והאפשרויות לבצע פעולות בנושא התחבורתי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר