הטרור מגיע לב"ש

מלחיץ: בלוני תבערה אותרו בבתים פרטיים

על פי עדויות תושבים בדרום, במהלך היום, הם איתרו בחצר ביתם בלוני תבערה, השיא, כשבלון התבערה מעזה הגיע עד לחצר בית פרטי בבאר שבע וגם לנתיבות ושדות נגב (ביטחון)

זירת נפילה בשדרות, אמש (צילום: דוברות המשטרה)

על פי עדויות תושבים בדרום, במהלך היום (ראשון), הם איתרו בחצר ביתם בלוני תבערה, השיא, כשבלון התבערה מעזה הגיע עד לחצר בית פרטי בבאר שבע.

על פי הדיווח המשטרתי, בלוני התבערה נחתו בחצרות בתים בשדות נגב נתיבות ואף בבאר שבע, שם האזרחים גילו בלון אליו מחובר פריט מעורר חשד. שוטרים וחבלן משטרה שהגיעו למקום גילו כי מדובר בבלון תבערה. לא נגרם נזק ואין נפגעים.

גם בנתיבות, אזרחים דיווחו למשטרה, כי בחצר בית נמצא בלון אליו מחובר פריט מעורר חשד. שוטרים וחבלן משטרה הגיעו למקום הדיווח על מנת לבצע טיפול מקצועי בחפץ החשוד. מבדיקת החבלן עלה כי מדובר בבלון תבערה. לא נגרם נזק ואין נפגעים.

אם לא די בכך, גם בשדות נגב חזר על עצמו המקרה וגם שם לא נגרם בחסדי שמיים נזק.

כזכור, אתמול הגיעו מאות פלסטינים לגבול רצועת עזה, שם התעמתו מול כוחות הביטחון, חלקם יידו מטענים לעבר החיילים, שהגיבו בירי הרחקה. בתגובה לבלוני התבערה, צה"ל תקף ברצועת עזה, משם שיגרו רקטות לעבר העיר שדרות. במקום מספר פצועים כתוצאה מנפילת רסיסים.

הבניין שנפגע אתמול בשדרות (צילום: איחוד הצלה)

אחרי תקיפת צה"ל ברצועה בתגובה לטרור הפלסטיני, הופעלה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות וביישוב איבים. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

רסיסים נפלו בבניין מגורים בערי שדרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לגבר כבן 58 שנפצע קל משברי זכוכיות, ובנוסף, לשתי נשים שנחבלו בדרך למרחב המוגן. כמו כן יש במקום 2 נפגעות חרדה טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר