המתיחות בדרום

טנקים של צה"ל תקפו עמדות חמאס בעזה

טנקים של צה"ל תקפו הלילה (שני) עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, וזאת בתגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה מרצועת עזה ולהפרות הסדר על הגדר (צבא)

(צילום: Aharon Krohn/Flash90)

המתיחות בדרום: טנקים של צה"ל תקפו הלילה (שני) עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, וזאת בתגובה לטרור הבלונים והפרות הסדר על הגדר.

דובר צה"ל מסר כי "לפני זמן קצר, תקפו טנקים של צה"ל עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה משטח רצועת עזה לשטח ישראל ולהפרות הסדר על הגדר".

במהלך היממה האחרונה, כך לפי קק"ל, פרצו כ-30 שריפות ביערות קק"ל כתוצאה מהפרחת בלוני הנפץ לעבר עוטף עזה וכ-250 דונם נשרפו באזור.

בכיבוי האש זיהו בעשרה ימים האחרונים, מאז שבו בעזה להפעלת טרור הבלונים, כ-149 שריפות מבלוני תבערה.

במהלך היום צפויה משלחת של המודיעין המצרי להיכנס לרצועת עזה ולהיפגש עם בכירי החמאס בניסיון להביא לרגיעה בין החמאס לישראל.

אמש, קיים השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, הערכת מצב בשדרות ואמר כי "ישראל לא תקבל אף פעולות חבלה מעזה בשום דרך. בימים הקרובים נדע אם פנינו להסלמה או לרגיעה, לאור כניסת המשלחת המצרית לעזה. אני מקווה שלאור הסכם השלום עם איחוד האמירויות נוכל לראות גם כאן את קץ הלחימה. עד אז תושבי שדרות ועוטף עזה זכאים לביטחון כמו כל תושבי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר