מקוריים ביותר: תחביבים זוגיים שכדאי לאמץ לחיזוק הקשר

אחרי שנים רבות כנשואים, אתם תוהים אם כלו כל הדרכים לרענן את הקשר. תנו לנו לענות לכם: התשובה שלילית. יש אפשרויות רבות לעשות זאת, שיתכן ועוד לא עלו בדעתכם. הנה 6 כאלו (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם גם אתם, כמונו, אחרי שנות נישואין רבות, תוהים אם כלו כל הדרכים לחדש ולרענן את הקשר, הגעתם למקום הנכון. תנו לנו לענות לכם: התשובה שלילית, גבירותיי ורבותיי. יש אפשרויות רבות לעשות זאת, שיתכן ועוד לא עלו בדעתכם.

הנה רשימת פעילויות זוגיות משעשעות, שתשאיר את הלהט ותקרב אתכם אחד לשנייה. (ואל תדאגו - ניתן לבצע את כולן ועדיין לשמור מרחק בטוח מאנשים זרים ולהסתכן בהידבקות בנגיף.)

1. שחקו בקלפים

יש המוני משחקי קלפים נהדרים למבוגרים, שניתן לשחק עם שני אנשים בלבד (ולא, אנחנו לא מדברים על המשחק הארוך והמשעמם של "מלחמה"). התחילו לשכלל את פני הפוקר שלכם, למדו כיצד לשחק "ספיד" כמו מקצוענים או שתלכו על סיבוב ב"רמי" - כך או כך, אתם והחצי השני שלכם תיהנו מהבילוי שובר השגרה הזה ומקורטוב של תחרות ידידותית.

2. התנדבו

התנדבות איננה רק דבר טוב לעשות במובן האלטרואיסטי. מחקר הראה שהיא יכולה גם לשפר את בריאותכם הנפשית והגופנית, את שביעות הרצון מהחיים ואת הרווחה החברתית שלכם. תפסו את בן / בת הזוג שלכם ופתחו תחביב התומך בטובת הכלל - כך, מערכת היחסים שלכם עשויה לקבל את הדחיפה שהיא זקוקה לה. על כך נאמר: "זה נהנה וזה לא חסר".

3. שחקו שחמט

מעוניינים לחדד את המוח? אין טוב משחמט. הפכו את המשחק הזוגי לטקס של זמן איכות, הדורש תשומת לב מלאה, תוך כדי מתן גירויים נפשיים רבים.

4. הקימו מועדון ספרים לשניים

הפכו את 'זמן הלבד' השקט שלכם בערב להזדמנות להתקרבות, על ידי בחירת ספרים ששניכם מעוניינים לקרוא. יש לקרוא באותו קצב ובסיום, לנהל דיון על החומר, שמבטיח לטפח תקשורת חיובית ועניין מחודש ברגשותיו ורעיונותיו של הפרטנר שלכם.

5. התחילו אוסף

לא משנה מה אתם מחליטים לאסוף (אם כי הדיבור ברחוב הוא על בולים), איסוף דברים מעניינים יכול להיות תחביב מספק להפליא, במיוחד כאשר האוסף מייצג את תחום העניין של שניכם כאחד. אם יש לכם אהבה הדדית לחוף, התחילו אוסף צדפים. לחלופין, אם חובבי מוזיקה, התחילו אוסף תקליטים המשקף את טעמכם הדומה. כך או כך, התוצאה הסופית תהיה תזכורת חזותית לקרבה שלכם.

6. אפו כיכר לחם מחמצת

למדו כיצד להכין לחם מחמצת עם השותף שלכם ותגלו שזו מתנה שממשיכה לתת. התהליך מעט מסובך לעומת לחמים אחרים, אך ברגע שתכינו בצק טוב ותקלטו את הפואנטה, הוא יניב כיכר ועוד כיכר טעימים להפליא. טיפ ממקצוענים: פרסו מעט מהלחם הטרי והגישו לצד צלחת גבינות וכוסות יין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר