דבר ראש הישיבה

הגרש"ב סורוצקין לתלמידיו: כך תתכוננו ל'זמן אלול'

ראש ישיבת 'עטרת שלמה', הגאון רבי שלום בער סורוצקין, הודיע לתלמידיו כי 'זמן אלול' ייפתח ביום רביעי והזהיר: "מי שמזלזל בתקנות הבריאות מסכן את קיום הישיבה" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עולם הישיבות נערך ל'זמן אלול': ראש ישיבת 'עטרת שלמה', הגאון רבי שלום בער סורוצקין, הודיע לתלמידיו כי 'זמן אלול' ייפתח ביום רביעי הקרוב. בהודעתו המוקלטת שנשלחה לכלל התלמידים, הזהיר הגרש"ב מפני עבירה על תקנות משרד הבריאות והבהיר כי זה יעלה לבחור בסילוקו מהישיבה.

"כידוע, בגלל תקנות הבריאות, הזמן יתחיל עם הגבלות של קפסולות", פתח הגרש"ב את דבריו. "זה לא יהיה דומה למה שהיה קודם. הזמן מתחיל כרגיל, ללא פלאפונים. אין כניסה לדברים האלה. כמו שאמרנו, מי שלא יכול לעמוד בזה, כנראה הוא הוציא את עצמו מן הכלל.

"הקיבוץ ילמד בבית מדרש אחד כמעט 400 בחורים בבית מדרש של הישיבות עם מחיצות. יהיה עוד בית מדרש של 450 בחורים עם אוהל סמוך למקומות השינה".

ראש ישיבת 'עטרת שלמה' הבהיר כי לא יהיו וויתורים לבחורים אשר יזלזלו בתקנות הבריאות ואמר: "תהיה הקפדה חמורה על כל גדרי משרד הבריאות, ללא שום פשרות. בכל חומרת הדין, זה פיקוח נפש וקיום הישיבה. מי שמזלזל באיזו תקנה - מסכן את קיום הישיבה. צריך להיות מוכנים שיהיה רק למשך 10 ימים ויהיה ציבור גדול בבית מדרש".

"מי שלא יכול להגיע בזמן של הישיבה, יצטרך למצוא מקום אחר לזמן אלול. ונחכה לו בשמחה לזמן חורף. ב-4 ביום רביעי מי שלא יהיה אין לנו ברירה, לא נוכל שיבוא לישיבה".

בדבריו אמר עוד הגרש"ב כי "כל אחד צריך להיות מוכן לזמן אלול. בלי קיום כל ההודעות הוא לא יכול לבוא לישיבה זאת בנוסף לצ'ק של 2500 שקל. כל עבירה מאבדים את הצ'ק הזה ואין רחמים כשזה נוגע לתקנת ציבור. בלי מילוי טופס בריאות וצ'ק לא תהיה כניסה".

"להיזהר לשמור על עצמכם שלא להידבק", סיים הרב סורוצקין בברכת 'הצלחה' לכל התלמידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר