המאבק בקורונה

בני גנץ לרובנשטיין: "נמשיך להילחם לצידכם"

שר הביטחון, בני גנץ, קיים הערב שיחת זום עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין • השניים החליטו על הטמעת תוכנית "ביטחון ורווחה" בעיר • 70% מהחולים פונו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גנת ורובינשטיין (צילום: אלעד מלכה וכיכר השבת)

שר הביטחון, בני גנץ, קיים הערב (שני) שיחת זום עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, אלוף (במיל') רוני נומה, ראש מטה פיקוד העורף תא"ל יורם לרדו. בשיחה הוחלט על הטמעת התוכנית "ביטחון ורווחה" גם בעיר בני ברק.

במסגרת התוכנית, ילוו כ-20 רכזים שיוכשרו על ידי העירייה ופיקוד העורף, מאות בתי אב של חולי קורונה השוהים בבידוד - קשישים חסרי עורף משפחתי, מעוטי יכולת ונוספים שלא יכלו להתפנות למלוניות.

במשרד הביטחון מציינים הערב כי עד כה, למעלה מ-70% מהחולים בעיר פונו למלוניות לצורך בידוד, דבר שעתיד להוריד את מצב התחלואה בעיר.

ראש עיריית בני ברק באולפן 'כיכר השבת'

בסיכום השיחה אמר גנץ: "אנחנו לקראת תקופה מאתגרת, מערכת החינוך שעתידה להיפתח, חודש תשרי והחגים, ואנחנו חייבים להיערך כבר היום. שיתוף הפעולה בין הרשות, למערכת הביטחון ולמשרד הבריאות היא חשובה כדי שנמשיך להצליח בהורדת רמות התחלואה. נמשיך להילחם לצידכם בכדי להפוך את בני ברק לירוקה ולשמור על חיי אדם".

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, אמר: "אנחנו צריכים לשמור שהמבודדים שאינם מתפנים למלוניות יישארו בבתים ולא יצאו אפילו להוריד את האשפה. אותם רכזים שיהיו איתם בקשר יומיומי וידאגו להם לכל צורך - יכולים בהחלט להביא לקטיעת שרשרת ההדבקה.

"לכן אני חושב שהתוכנית הזו מצוינת ואנשי פיקוד העורף ואנשי העירייה עשו פה עבודה מצוינת, תחת המטרייה של משרד הביטחון ושר הביטחון. כולנו נכונים לצאת לדרך הזו למען המשימה המשותפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר