"תודה לכם!"

כש"זמן אלול" הגיע אל מליאת הכנסת • צפו

את נאום בן הדקה הקדיש היום (שלישי) חבר-הכנסת אליהו ברוכי (דגל התורה) להודות לעשרות אלפי תלמידי הישיבות, שחוזרים בימים אלו ל"זמן אלול" שונה לחלוטין מזה שהורגלו אליו • צפו (חרדים)

(צילום: ערוץ כנסת)

את נאומו במסגרת "נאומים בני דקה" בפתח ישיבת מליאת הכנסת, הקדיש היום (שלישי) חבר-הכנסת אליהו ברוכי (דגל התורה) להודות לעשרות אלפי תלמידי הישיבות, שחוזרים בימים אלו ל"זמן אלול" שונה לחלוטין מזה שהורגלו אליו במסרת נגיף ה'קורונה' ו'מתווה הקפסולות'.

"'זמן אלול'. כך נקראת תקופת הלימודים הקצרה והמשמעותית בישיבות", פתח ח"כ ברוכי את נאומו, "ארבעים יום רצופים מראש חודש אלול ועד מוצאי יום הכיפורים.

"על פי 'מתווה הקפסולות', בשבועיים הראשונים, תלמידי הישיבות מבודדים בכיתות ובחדרים כדי למנוע הדבקה. רק אחרי שבועיים הם מתאחדים ללימוד משותף בבית המדרש".

ברוכי המשיך ואמר כי "השנה, אלפי בני ישיבות החלו את זמן אלול כבר בתחילת השבוע – בעיצומה של חופשת בין הזמנים. הכול כדי לצמצמם ככל הניתן את הפגיעה באווירה המיוחדת של בית המדרש ב'זמן אלול'".

"אני מבקש לנצל את הבמה הזאת כדי לברך אותם ואת משפחתם התומכת, על המסירות לתורה. המסירות שלכם מחזקת את אהבת התורה גם אצלנו. אצל אלו שנשארים בחוץ", אמר ח"כ ברוכי, "'בשעה שאמרו ישראל נעשה ונשמע', אומרים חז"ל, 'אמר הקדוש ברוך הוא: בזכות התורה ולומדיה יינצל העולם'".

"תודה לכם! גאווה להיות פה בשבילכם בזכותכם העולם מתקיים!", חתם את נאומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר