מכתב ברכה

כך הפתיעו תושבי מא"ש את ראש העירייה הציונית

לשכת ראש העיר הופתעה כאשר לראשונה בהיסטוריה, משלחת משכונת מאה שערים, הגישה מכתב ברכה לראש העיר והודתה לו על הפעולות שביצע עבור התושבים (בארץ)

אילוסטרציה. השוק של מאה שערים (צילום: Nati Shohat/Flash90)

לשכת ראש העיר הופתעה כאשר לראשונה בהיסטוריה, משלחת משכונת מאה שערים, הגישה מכתב ברכה לראש העיר על שיפוץ ברחובות בשכונה.

כל מי שביקר בשנים האחרונות באזור רחוב המלאכה ובהר"ן בכלל, בשכונת מאה שערים בירושלים בפרט, לא היה יכול לפספס את המצוקה וההזנחה, את הכבישים משובשים, את המדרכות השקועות, את עמודי תמרור עקומים, ואת תשתיות הרחוב הישנות והלא פעילות.

מי שהחליט להתגייס הוא ראש העיר משה ליאון, שמרגע כניסתו לתפקיד הכריז כי יקפיד על ניקיונה של ירושלים, ולכן הוא הכריז על פרויקט מיוחד לפיתוח ושדרוג אזור התעשייה שבמתחם רחוב המלאכה והסביבה.

במסגרת העבודות שוקם כל האזור, הכבישים והמדרכות, תאורת הרחוב, השילוט, תשתיות החשמל והביוב, הסדרת מפגעים וטיפול בכל מה שקשור לשיפור חזות השכונה.

מכתב ההוקרה

בשבועות האחרונים התארגנו אנשי השכונה ובראם וועד הסוחרים, כדי להביע את הוקרתם לראש העיר על השיפור המשמעותי בשכונה, שמסייע לעסקיהם ומשפר את איכות חייהם.

במכתב המיוחד שהוכן ע"י ועד הסוחרים ברחוב המלאכה במאה שערים והוגש על ידם לראש העיר, הם מבקשים להודות מקרב לב לראש העיר משה ליאון, ולמנהלי אגף שפ"ע ואחזקה שבי זקן וצביקה נחום ולמפקח על העבודות איציק לחיאני, על המסירות שהובילו לאורך ככל הדרך למען השכונה ועל התוצאה החיובית בסופו של תהליך.

"מדובר במהפכה שנעשתה בשכונה והמטרה שלנו במכתב הזה היה פשוט להכיר טובה", אומר יהודי ירושלמי, הנמנה על מארגני מכתב התודה.

"שנים רבות שהאזור היה מוזנח באופן שהגיע עד סכנת חיים ממש, וראש העיר משה ליאון, החליט לעשות הכל כדי לשדרג את השכונה ואת התשתיות באזור, ובאמצעות אנשי העירייה המסורים, שביקשו להידבר איתנו על מנת לעשות את זה בצורה היעילה ביותר, ברוך ה', הפרויקט הסתיים בהצלחה מרובה".

ראש העיר שהתרגש מהמחווה הירושלמית אמר: "אחרי שנים רבות שהתשתיות באזור התעשייה של שכונת מאה שערים טופלו אני שמח שהדבר סודר במשמרתי".

"זכיתי לשיתוף פעולה מלא מצד תושבי השכונה, ואני רואה זכות עצומה לסייע לכלל תושבי ירושלים ובכללם תושבי מאה שערים שזכאים לקבל את מלוא השירות והסיוע מהעירייה על מנת לשפר את איכות חייהם".

"אני רוצה להודות לאיציק לחיאני המסור, שעמד בקשר רצוף עם בעלי העסקים והתושבים באזור, הטה להם אוזן ועשה הכל כדי להקל עליהם ולסייע להם. אני רוצה להודות גם למנהלי אגף שפ"ע ואחזקה שבי זקן וצביקה נחום על עבודתם יוצאת הדופן באזור ועל מסירותם ללא לאות להשלמת הפרויקט על הצד הטוב ביותר".

"המכתב ששיגרו סוחרי השכונה מרגש אותי מאוד", הוסיף ליאון, "כמי שמחובר מאוד לכל השכונות הירושלמיות, שיפור ושיפוץ שכונות ישנות, בפרט שכונה היסטורית וחשובה כמו שכונת מאה שערים, הוא משהו שמשמח אותי מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר