מאיר פרוש תוקף

"כמו ילדים גוררים לבחירות, לא מהמר שגנץ יהיה רה"מ"

סגן שר החינוך, מאיר פרוש, במתקפה חריפה: "אני רואה את המדינה מתגלגלת, פעם זה מתחיל במשחק ועקיצה, ובסוף כמו ילדים קטנים גוררים אותנו לבחירות, זה עוול בל יכופר". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

סגן שר החינוך, מאיר פרוש, צופה במאבקים בין ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי ומודאג שמדינת ישראל עושה את דרכה למערכת בחירות רביעית בתוך שנה אחת בלבד. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"המצב הוא ללא נשוא", תוקף פרוש: "אני רואה את המדינה מתגלגלת, פעם זה מתחיל במשחק ועקיצה, ובסוף כמו ילדים קטנים גוררים אותנו לבחירות, זה עוול בל יכופר".

לדבריו: "אני בעיקר כועס על כך שהציבור החרדי ברובו נשען על כך שאם יש תקציב אז יש לך ואם אין אז אתה קשה מאוד, ואנחנו מסיימים את 2020 וישיבות נהרסות והכוללים, אי אפשר לסבול.

לשאלה האם להערכתו הממשלה תחזיק מעמד, עונה פרוש: "כל הזמן חשבתי שהממשלה תחזיק מעמד, גם ישראל כץ שיש לו חוש ריח פוליטי אמר שהסכנה הזו חלפה. והנה אנחנו שוב באותו מקום. גם אם חשבתי שהממשלה הזו תחזיק מעמד, כנראה הם יודעים לעשות עוד חור בספינה

אתה מאמין שבני גנץ יהיה ראש הממשלה?

"עד לפני שבועיים חשבתי שהצדדים רוצים לגרום לכך שיהיה שלוש או ארבע שנים ממשלה, ואז בני גנץ יהיה. אבל כנראה שיש כוחות, הפסקתי להמר שבני גנץ יהיה ראש ממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר