דוהרים לבחירות?

שר המודיעין: זו לא ממשלת אחדות אלא ממשלת שיתוק

שר המודיעין אלי כהן התבטא בראיון, באולפן 'כיכר השבת', כי הממשלה שהוקמה היא לא ממשלת אחדות אלא ממשלת שיתוק: "לא יודע לומר אם גנץ יהיה רה"מ בעוד שנה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

שר המודיעין אלי כהן התבטא בראיון, באולפן 'כיכר השבת', כי הממשלה שהוקמה היא לא ממשלת אחדות אלא ממשלת שיתוק: "לא יודע לומר אם גנץ יהיה רה"מ בעוד שנה". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"אני אומר לך שזו לא ממשלת אחדות אלא ממשלת שיתוק", תקף השר כהן: "ממשלה שבה אתה לא יכול לבוא ובאמת לקדם מדיניות ימין. אני במידה מסוימת בהחלט מבין אנשים בשטח שאומרים 'תשמעו, לכו לבחירות'".

לדבריו: "גם בסוגיה של הקורונה, כשהחלטנו בגל הראשון להפעיל את איכוני השב"כ, שבאה הממשלה, הם אמרו בואו נחכה, זה מה שתרם לגל השני של הקורונה".

"זו ממשלה בעייתית", הוסיף השר כהן: "מורכבת בקבלת ההחלטות, אם בכלל. פערים מדיניים ואידיאולוגים משמעותיים אבל אני אומר שעכשיו בעת הנוכחית צריך לבוא ולראות איך כן מסייעים לאנשים ואיך כן מגיעים להסכמה".

על השאלה האם בני גנץ יהיה ראש הממשלה בעוד כשנה, ענה כהן: "אני לא יודע לומר לך אם בני גנץ יהיה ראש ממשלה עוד שנה, אני מסופק אם הממשלה הזו תחזיק מעבר ל2020/2021".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר