ראיון באולפן

פרוש: חבריי כועסים שלא סומך עליהם בחוק גיוס

המשבר הפוליטי; ההתנהלות מול 'כחול לבן'; החשש מחוק הגיוס; תקציב עולם הישיבות; ההגבלות על בתי כנסת והטיסות לאומן. סגן שר החינוך מאיר פרוש בראיון לישי כהן (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

סגן שר החינוך, מאיר פרוש, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לשלל הנושאים העומדים על סדר היום. מהמשבר הפוליטי, חוק הגיוס, ההגבלות על בתי הכנסת וסערת הטיסות לאומן בראש השנה. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחס פרוש למשבר הפוליטי ואמר: "המצב הוא ללא נשוא. אני רואה את המדינה מתגלגלת, פעם זה מתחיל במשחק ועקיצה, ובסוף כמו ילדים קטנים גוררים אותנו לבחירות, זה עוול בל יכופר".

לדבריו: "אני בעיקר כועס על כך שהציבור החרדי ברובו נשען על כך שאם יש תקציב אז יש לך ואם אין אז אתה קשה מאוד, ואנחנו מסיימים את 2020 וישיבות נהרסות והכוללים, אי אפשר לסבול.

לשאלה האם להערכתו הממשלה תחזיק מעמד, עונה פרוש: "כל הזמן חשבתי שהממשלה תחזיק מעמד, גם ישראל כץ שיש לו חוש ריח פוליטי אמר שהסכנה הזו חלפה. והנה אנחנו שוב באותו מקום. גם אם חשבתי שהממשלה הזו תחזיק מעמד, כנראה הם יודעים לעשות עוד חור בספינה

אתה מאמין שבני גנץ יהיה ראש הממשלה?

"עד לפני שבועיים חשבתי שהצדדים רוצים לגרום לכך שיהיה שלוש או ארבע שנים ממשלה, ואז בני גנץ יהיה. אבל כנראה שיש כוחות, הפסקתי להמר שבני גנץ יהיה ראש ממשלה".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר