"זלזול או בורות"

שוב: שר הביטחון בני גנץ מתעלם מהתקשורת החרדית

תדרוך שקיים היום שר הביטחון גנץ על טיפול צה"ל בקורונה, הועבר ללא אף נציג במקום לתקשורת החרדית, זאת למרות שכשליש מהחולים הינם חרדים • "זה זלזול או בורות" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
השר גנץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (חמישי) שיחת עדכון עם כתבים צבאיים על מגפת הקורונה, אך "שכח" להזמין את הכתבים שמסקרים את התחום במגזר החרדי.

זו לא הפעם הראשונה שבה הכתבים החרדיים לענייני צבא וביטחון מוחרמים על ידי שר הביטחון: ב-23 ביוני קיים גנץ שיחה עם הכ"צים (כתבים צבאיים) וגם אז לא הוזמן אף עיתונאי חרדי.

הכתב לענייני צבא וביטחון של 'קול ברמה', מנדי ריזל, הלין כבר אז על הנושא, וצייץ בחשבונו בטוויטר: "מי לא הוזמנו לשיחה של שר הביטחון בני גנץ עם כתבים צבאיים? ניחשתם נכון, הכתבים במדיה החרדית שמסקרים את התחום".

יום לאחר מכן התנצלו בפניו אנשי גנץ על מה שהגדירו כ'תקלה', וטענו כי קיבלו את רשימת הכתבים הצבאיים מדובר צה"ל וכי מדובר בתום לב.

אלא, שכאמור, ההתעלמות מהתקשורת החרדית חזרה על עצמה גם היום. "אחרי הציוץ הזה, התקשרו מלשכתו של גנץ והתנצלו, הבטיחו לתקן", כעס ריזל, "והיום שוב שוחח בני גנץ עם כ"צים בנוגע לקורונה. ומי שוב לא תודרכו? הכתבים הצבאיים בתקשורת החרדית".

"הפרויקטר גמזו אמר היום שכשליש מהחולים הם חרדים; השר גנץ, רוצה להוריד תחלואה? פשוט תדבר עם התקשורת החרדית, והעבר מסרים".

יצוין, כי גנץ מתעלם מהתקשורת החרדית לחלוטין, כאשר בכל שלוש מערכות הבחירות הוא לא התראיין בה כיו"ר 'כחול לבן'.

"העובדה שגם היום הוא לא הזמין לשיחתו את הכתבים החרדיים מעידה", כך טוענים רבים בתקשורת החרדית, "על זלזול או בורות".

ל'כיכר השבת' נודע, כי גורם במשרד הביטחון אמר הערב כי מדובר בטענה צודקת וכי הדבר הועבר לגורמים הרלוונטיים לטיפול, ומלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה רשמית: "השיחה התקיימה עם תא הכתבים הצבאיים, כפי שהוא הוגדר על ידי ועדה ציבורית חיצונית לפני שנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר