"שבויה בידי נתניהו"

יגאל גואטה: "ש"ס נהייתה סקטוריאלית, חרדית"

חבר הכנסת לשעבר ואיש התקשורת בהווה, יגאל גואטה, עוקץ את המפלגה בה שימש כחבר כנסת וטוען כי הפכה לחרדית: "אין ספק שהמפלגה עברה תהליך מטורלל, הייתה סקטוריאלית" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אריה דרעי ויגאל גואטה (צילום: מרים אלסטר והדס פרוש - פלאש 90)

חבר הכנסת לשעבר ואיש התקשורת בהווה, יגאל גואטה, עוקץ את ש"ס, המפלגה בה שימש כחבר כנסת וטוען כי הפכה לחרדית: "אין ספק שהמפלגה עברה תהליך מטורלל, הייתה סקטוריאלית".

בראיון לעיתון 'מעריב', התבטא גואטה: "ש"ס נהייתה סקטוריאלית, חרדית, אף על פי שעכשיו, אומנם לא בצעדי ענק, היא חוזרת לטפל בבעיות הציבור הכללי. הבעיה שהיא שבויה בידי בנימין נתניהו, ונתניהו שבוי בידיה, ובסוף מהשיתוק הזה האזרח סובל".

"חרדים הולכים לצבא?", הוסיף הח"כ לשעבר: "הש"סניקים הולכים. היום ביהדות החרדית האשכנזית, אם ילד הולך לצבא מחרימים אותו, זורקים מהבית, אבל בספרדית לא. בספרדית תראה בבית אחד חרדי, דתי, חילוני. מכילים את כולם. אז אולי בעיני חרדי אחר אתה לא מספיק חרדי".

יגאל גואטה בראיון לכיכר השבת, כחבר כנסת

לדבריו: "ש"ס זו דרך, אבל אין ספק שהמפלגה עברה תהליך מטורלל. היא הייתה כמו ילד קטן שמביאים לו הר של גלידה ולפעמים הוא דוחף כמויות ולא מבין כמה זה מזיק. היה תהליך כשש"ס ניסתה לעשות אפליה מתקנת והדרך לא הייתה נכונה, ובשנים האחרונות יש תחושה שהיא חוזרת לעצמה. זו המפלגה החברתית, היחידה, שיש לה השפעה בקואליציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר