"לדוד"

שוואקי בקליפ חדש על חומות ירושלים • צפו

כוכב הזמר היהודי יעקב שוואקי בסינגל קליפ חדש אותו הלחינו שי יצהר ויינברג, מנדי ווארש ואיצי וואלדנר. על העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד תמיר צור (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דוד אוריאן)

יעקב שוואקי: "במשך כמה שנים יושב לי בראש לחן ששלח לי יהודי יקר בשם שי יצהר ויינברג, לפסוק "לְדָוִד ה' אוֹרִי וְיִשְׁעִי" מהתהילים. הניגון המעורר הזה כמעט נשכח ממני, אבל מסתבר שזה פשוט חיכה לזמן שלו. ואז הגיע הנגיף הנורא והעולם התהפך. חרדה, דאגות ופחד ברחובות. הבהלה הייתה אמיתית לגמרי.

ופתאום המנגינה הזו חזרה אליי, ויחד עם חבריי מענדי ווארש ואיצי וולדנר הפכנו אותה לשיר יפהפה בהפקתו המוזיקלית של ידידי תמיר צור.

"לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי". אנחנו אולי לא מרגישים את ימי הדין בבהלה או בדאגה. למרות שהחיים שלנו תלויים על כף המאזניים, היראה מתמוגגת בשמחה ובביטחון מכיוון שהשופט - המלך שיחליט על גורלנו - הוא גם מקור האור והישועה. השיר הזה נושא בתוכו את ההבטחה, האמונה והרוגע שמגיעות עם הידיעה שהקב"ה אוהב אותנו ושומר עלינו".

המפיק שרון דניאל: "קרוב לשני עשורים ששוואקי מגיע מידי קיץ למופעי ענק בישראל, המגפה שיבשה תוכניות רבות לכולם, ולקראת השקת הסינגל החדש רצינו להביא את שוואקי הכי קרוב למגדל דוד בעיר העתיקה בירושלים. יחד עם הבמאי אהרון אוריאן מצאנו את עצמנו מקרינים בוידאו מאפינג את שוואקי שר מארה"ב בשילוב הפסוקים שאנו אומרים בימים הללו - שנזכה לכתיבה וחתימה טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר