בפתיחת שנה • צפו

השר יואב גלנט לאוריאל בוסו: "סוף סוף יש לי נציג בש"ס"

במהלך הסיורים לרגל פתיחת שנת הלימודים, סייר חה"כ בוסו במספר ערים ברחבי הארץ לבחון את פתיחת הלימודים. במהלך הסיור בפתח תקווה נתקל בשר החינוך ובסגנו החרדי (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אוריאל בוסו עם יואב גלנט (צילום: באדיבות המצלם)

חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס, ערך היום (ראשון) סיור בערים פתח תקוה רמלה, לוד ואחיסמך, במסגרת פתיחת שנת הלימודים, בביקור בפ"ת, פגש את שר החינוך יואב גלנט, שהסביר על ההיכרות ביניהם.

את היום פתח בוסו בביקור במוסדות החינוך בעיר פתח תקוה יחד עם שר החינוך יואב גלנט, סגן שר החינוך מאיר פרוש, יו"ר ש"ס בעיר הרב אליהו גינת, וראש העיר.

בוסו שיבח את השר, כמו כן את כל נבחרי העירייה על פתיחת השנה והמשאבים שאיפשרו אנשי משרד החינוך לפתיחה תקינה של מוסדות החינוך בעיר, תוך הקפדה על הנהלים של משרד הבריאות ושמירה על ההנחיות.

בהמשך הגיע יחד עם חבר הכנסת מלכיאלי לרמלה ושם ציינו את החשיבות ואת הצורך להגיע ולפתוח את הביקורים של השנה החדשה דווקא במקומות אלו.

את הסיור חתם בוסו במושב אחיסמך שם קיים פגישה עם ראשי הקהילה וראשי הכוללים לקראת הקמת הפרויקטים לציבור בני התורה הספרדים.

בוסו הבטיח לראשי הקהילה במושב להמשיך את הפעילות להתפתחותה של הקהילה באחיסמך תוך מתן דגש להקמת גני ילדים ומוסדות חינוך שיתנו מענה הולם לבני התורה הספרדים ולשאר החוגים במקום, שלא יצטרכו ללכת למקומות אחרים.

"זה בדיוק השליחות שלנו כנבחרי ציבור, אני סמוך ובטוח שלנושא החשוב הזה יהיה שת"פ מלא מול כל הגורמים ברמה הארצית ומול ההנהגה המקומית יחד עם ראש העיר, הנושא של אחיסמך עומד בראש סדרי עדיפויות אצל השר אריה דרעי וזה גם יתורגם בשטח לרווחתם של מאות המשפחות המתגוררות במושב", סיים בוסו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר