צפו בפרויקטור

גמזו כתב בספר התורה 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'

בצל הביקורת הקשה שהוא סופג מהנציגות החרדית, ובפרט מחסידי ברסלב מהם הוא רוצה למנוע את הנסיעה לאומן בשל סכנת הקורונה, כובד הפרויקטור גמזו בכתיבת 3 מילים נבחרות בספר תורה. צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
גמזו, בכתיבת האותיות (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרויקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו כתב היום (שני) אות בספר תורה, כחלק מ"רצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל", כשהמילים שנבחרו הן 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'.

אחרי הטקס, אותו ניהל ר' אברהם פרסמן כחלק מהמיזם שלו 'ספר התורה של עם ישראל', אמר גמזו כי "בזכות כתיבת האותיות, בעזרת השם כל עם ישראל יזכו לקיים את מצוות ונשמרתם מאד לנפשותיכם, ועל ידי זה תבוא הברכה 'והסירותי מחלה מקרבך'".

פרסמן הגיב לדברים, בנוכחות היועץ הרפואי ויו"ר 'למענכם' יוסי ערבליך, ואמר לגמזו: "הערבות ההדדית שיש לנו, לשמירת מרחק בשביל לשמור על בריאות השני, מזכירה את ספר התורה שכל האותיות בו צריכות להיות שלמות ומרוחקות אחת מהשניה בכדי שהוא יהיה כשר".

יצוין, כי עד כה נטלו חלק במיזם המדובר יותר מ-150,000 יהודים, ביניהם רבנים, ראש הממשלה נתניהו, שרים, ח"כים, אישי ציבור, שופטים, שחקנים, זמרים, חיילי צה"ל, אסירים, ילדים ובני נוער.

בשנים האחרונות מסתובב פרסמן ומעניק את הזכות המיוחדת של כתיבת אות בספר התורה של עם ישראל לאנשים מכל קצוות החברה הישראלית, כאשר לבסוף יוכנס הספר לכותל המערבי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר