גל חדש

דאגה בניו יורק: "החלימו מקורונה וחלו שוב"

"ישנם שאף כבר חלו בנגיף לפני כמה חודשים, חזרו וחלו שוב בימים האחרונים - נושא שנמצא עדיין בבדיקת הרופאים - וחלקם בטיפול נמרץ"; כך חושף מכתב שפורסם בחסידות באבוב (בעולם)

שימי שפר | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: בית החולים 'הר סיני' בטוויטר)

האם הקורונה מאיימת שוב על החרדים המתגוררים בארה"ב? בחסידות באבוב הוחלט בימים האחרונים לחדד הנחיות בכל מה שקשור להישמרות מפני הנגיף.

בהודעה רשמית שפורסמה, נקראים החסידים, בעיקר המבוגרים שבהם ומי שנמצא בקבוצת סיכון, להישמר מאוד ולא להיכנס למקומות הומי אדם.

"באנו בזה לעורר את קהל אנשי שלומנו", נפתחת הקריאה, "לאחר שישנם הרבה אנשים בשכונתנו אשר חלו מחדש בנגיף הקורונה, עד כדי כך שהם נמצאים בבית החולים ואף ישנם שמטופלים בטיפול נמרץ".

"על כן, לכל אלו אשר אין להם עדיין את הנוגדנים, עליהם להיזהר ולהישמר ולהישמע לחוקי המדינה, ולא להיכנס למקומות בהם יש קהל רב, וכי אם אם הדבר אינו מתאפשר תוך שמירת מרחק, על כל אחד להקפיד ולעטות מסיכה".

'יתומי קורונה' מניו יורק, על קבר אביהם (צילום: מתוך פייסבוק)

עוד נכתב, כי "יש לדעת שישנם אשר כבר חלו בנגיף לפני כמה חודשים, ועל אף שכבר היה להם נוגדנים, הם חזרו וחלו שוב בנגיף בימים האחרונים - נושא שנמצא עדיין בבדיקת הרופאים - ואשר על כן אנ"ש מעל גיל 60, כולל חולי לב, סכרת, או בעלי מערכת חיסונית חלשה להקפיד היטב על ההנחיות ולהישמר מאוד".

לסיום מתבקשים החסידים לדאוג ליידע את כל אלו אשר אינם הספיקו להתעדכן בהוראה החדשה, בהם את זקני החסידות, על מנת למנוע ככל שניתן מבעלי קבוצות סיכון להידבק בנגיף הקורונה.

המודעה שפורסמה בבאבוב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר