גבעת פוניבז'

המשטרה פשטה על 'המחבלים' בעקבות זלזול בהנחיות הקורונה

התנהלות תלמידיו של הגר"ש מרקוביץ', המזוהים עם 'הפלג' ולומדים בימים אלו בלי 'קפסולות' וללא צמצום התקהלויות, דווחה למשטרה - שאף עצרה בחור שהלך ללא מסכה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' באלול תש"פ | 25.08.20
(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי מרחב דן פשטו בשעה האחרונה (שלישי) על מקומות הלימוד של תלמידי ישיבת פוניבז' שבראשות הגר"ש מרקוביץ', המזוהים עם 'הפלג' ובחלקם אינם מקפידים על כל הנחיות משרד הבריאות.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הדיווח על זלזול בהנחיות שהוביל לפשיטה, כלל טענות ללימוד בצפיפות והליכה ללא מסכות הגנה מקורונה על הפנים. מסיבה זו אף עוכב למעצר תלמיד אחד שכך נהג.

יצוין, כי עדי ראייה ששוחחו עם 'כיכר השבת' מתארים מצב בו תלמידי הרב מרקוביץ לומדים בפוניבז' בימים אלו ללא 'מתווה קפסולות' וללא צמצום המתקהלים בבתי המדרש העומדים לרשותם.

פשיטה משטרתית, בגל הקורונה הראשון

בהודעת הדוברות שהוציאה המשטרה, נכתב: "היום התקבל במוקד 100 דיווח אודות התקהלות אסורה במקום סגור ברחוב גרוסברד בבני ברק. עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום שוטרים, אשר הבחינו בהתקהלות אסורה של כמה מאות אנשים במקום".

"הם הורו למתקהלים להתפזר ורשמו דו"חות בגין אי עטיית מסכות והפרת התקנות לשעת חירום", פירטה המשטרה. "במהלך הפעילות עצרו הכוחות גבר בשנות ה-20 לחייו, זאת לאחר שמנע מהשוטרים לבצע עבודת אכיפה במקום, ובהמשך אף סירב להזדהות בפני השוטרים".

המשטרה מוסיפה ומדגישה: "נמשיך לבצע את אכיפת התקנות לשעת חירום, בכל מקום בו תזוהה זילות בחיי אדם וחשש להתפשטות נגיף הקורונה".

בתוך כך, בשעה האחרונה נצפו פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו ואלוף (במיל.) רוני נומה, בסיור פתע במספר ישיבות לצעירים בעיר בני ברק.

מטרתו הרשמית של הסיור, שעדיין נמשך ובינתיים נכללו בו הישיבות פוניבז' ו'צעירים', הינה מעקב אחר יישום ההפרדה ואופי פעילות הישיבות בהתאם למסוכם כחלק מהזהירות מהקורונה.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
הסיור המקצועי של הלוחמים בקורונה (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר