המתיחות בצפון

נתניהו: "מציע לחיזבאללה לא לנסות את כוח המחץ של ישראל"

ראש הממשלה מתייחס לתקרית הביטחונית החריגה בגבול שבין ישראל ללבנון, בה ניסה ארגון חיזבאללה לבצע פיגוע קטלני כשלאחר מכן ספג תגובה ישראלית נגד עמדותיו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' באלול תש"פ | 26.08.20
נתניהו (צילום: Amit Shabi, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מזהיר לפני זמן קצר (רביעי) את חיזבאללה מפני ניסיון נוסף לבצע פיגוע נגד מטרות ישראליות, כפי שאירע אמש.

"ישראל רואה בחומרה רבה את הירי לעבר כוחותינו על ידי חיזבאללה", אמר ראש הממשלה. "לא נסבול שום תוקפנות נגד אזרחינו, ונגיב בעוצמה על כל התקפה נגדנו".

נתניהו הוסיף והתריע, בפניה ישירה: "אני מציע לחיזבאללה לא לנסות את כוח המחץ של ישראל. חיזבאללה שוב מסכן את מדינת לבנון בגלל תוקפנותו".

יצוין, כי במהלך הלילה, קיים ראש הממשלה נתניהו התייעצויות עם שר הביטחון, הרמטכ"ל ובכירים נוספים באשר לתקרית הביטחונית, זאת בעת ששהה במלון רימונים שבצפת לחופשה משפחתית.

גם שר הביטחון איים. כך זה נשמע (צילום: טל עוז, משרד הביטחון)

גם שר הביטחון בני גנץ, שסיים כעת ביקור בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר, במסגרת יום גיוס לפיקוד העורף ולחיל האוויר, התייחס למצב הביטחוני המעורער ואיים על חיזבאללה.

"הלילה נמשכו האתגרים הביטחוניים, גם בצפון וגם בדרום", ציין גנץ. "אנחנו נמשיך לפעול להבאת שקט מוחלט בדרומה של הארץ. בצפון, לא ניתן לנסראללה לפגוע לא בחיילינו ולא במדינתנו. נגיב באופן קשה לכל אירוע שיקרה בגבול".

כזכור, צה"ל תקף לפנות בוקר מספר עמדות של ארגון הטרור חיזבאללה, בתגובה לירי שביצעו אנשיו ושפגע ישירות באחת העמדות של צה"ל באזור צוק מנרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר