בתשובה לבג"ץ

נתניהו: לא אטפל במינוי היועמ"ש והמפכ"ל

ראש הממשלה נתניהו מתחייב בפני בג"ץ באופן רשמי, כי לא יטפל במינויי הבכירים - היועץ המשפטי לממשלה, מפכ"ל המשטרה ופרקליט המדינה - בשל התיקים המשפטיים נגדו (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בתשובתו לבית המשפט בתגובה לעתירת התנועה לאיכות השלטון כי למעון הנראות הציבורית לא יעסוק במינוי יועמ"ש, מפכ"ל ופרקליט המדינה.

"ראש הממשלה הודיע, כי למען הנראות הציבורית ומבלי לגרוע מטענותיו, לא יעסוק במינוי יועץ משפטי לממשלה, פרקליט מדינה ומפכ"ל משטרה. בנסיבות אלה, אין מקום ליתן צו כלשהו ויש לדחות את בקשת העותרת להוספת משיב ולמתן צו ביניים" נכתב בתגובת רשויות המדינה בנושא.

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר בתגובה: "אנו מברכים על הודעתו של רה"מ, אך אין זה מספיק. לא ייתכן שנאשם בפלילים יסרב להתחייב שלא יעסוק במינוי שופטים, סגנים ליועמ"ש או ראשי יחידות רגישות במשטרה כמו להב 433".

"לא בכדי ביקשנו כי יוצא צו שיאסור על רה"מ הנאשם בפלילים לעסוק בכל מינוי של בכירים ברשויות המשפט ואכיפת החוק, ונקווה כי בית המשפט יקבל את עתירתנו".

כזכור, בתחילה סירב נתניהו להיכנע לעמדת היועמ"ש לאסור עליו את מינוי הבכירים, אך השבוע החליט לבסוף נתניהו בעצת עורכי דינו לוותר על העניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר