אבל בעיר פתח תקווה

הרב שי אוחיון הי"ד חזר מהכולל ונדקר למוות בפיגוע רצחני

הנרצח בפיגוע הדקירה הצהריים הוא הרב שי אוחיון, חסיד ברסלב בן 39 מהעיר פתח תקווה, שהותיר אחריו ארבעה ילדים - הגדול בהם עדיין לא חגג בר מצווה • "ה' לוקח אליו את הצדיקים" (דיין האמת)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

הרב שי אוחיון, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה היום (רביעי) בצהריים. הרב, בן ה39, עשה את דרכו חזרה מסדר לימודיו בכולל האברכים כאשר המחבל הנתעב התנפל עליו ודקר אותו.

כתוצאה מהדקירות, פונה הרב אוחיון במצב קשה לבית החולים בילינסון, שם, כעבור מאמצים רבים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הרב אוחיון, עבר לגור בעיר פתח תקווה לפני כשנתיים, מהיישוב שער אפרים שם כיהן כרב בית כנסת. הרב עבר לפתח תקווה בשל רצונו בחינוך חרדי לילדיו.

קרוב משפחה סיפר על תקופתו כרב בית הכנסת הספרדי בשער אפרים, כי "כולם היו באים לשמוע את השיעורים שלו, אותם מסר בצורה מושכת תוך שהוא מחבר את כולם לנושא השיעור".

כך "נמלט" המחבל מזירת הדקירה (באדיבות חברת נתיבי ישראל)

יוסף דוד, חברו של הנרצח שאף נסע איתו באוטובוס צוטט באתר וויינט אומר כי "הקדוש ברוך הוא לקח אדם קדוש, הוא נהרג על קידוש השם. קשה לי לעכל. זו אבידה קשה. המשפחה שלו לא מעכלת".

הוא הספיד את חברו וסיפר כי הרב אוחיון "למד וגם עבד ופרנס את משפחתו בכבוד. היו לו כרטיסים לאומן והוא חיכה לראות אם ניתן יהיה לטוס לשם. הוא היה צדיק, איש מדהים".

במותו על קידוש ה' הותיר אחריו הרב אוחיון את אשתו האלמנה, וארבעה ילדים יתומים בני 4, 9, 11 ו-12.5.

המחבל החשוד בפיגוע, הוא חליל דויכאת, בן 46 מאזור שכם ואב לשישה, שככל הידוע לא השתייך לאף ארגון טרור. הוא נעצר על ידי אזרחים שרדפו אחריו, ונלקח לחקירת מערכת הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר