צפו בביקור

ניסיון הפיגוע של חיזבאללה: הרמטכ"ל ירד לשטח

לאחר הלילה הסוער בגזרת צפון, קיים הרמטכ"ל אביב כוכבי הערכת מצב בפיקוד הצפון והתרשם מיכולות הכוחות בשטח • "צה"ל ימשיך לשמור על רמת מוכנות גבוהה", הודיעו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרמטכ"ל כוכבי (צילום: דו"צ)

לאחר הלילה הסוער בגבול הצפון ואיומי ההנהגה בעקבותיו, הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי הגיע היום (רביעי) לביקור וסיור בפיקוד הצפון, כדי לדון בהתפתחויות החדשות בצפון.

בעקבות ניסיון הפיגוע של ארגון הטרור חיזבאללה אמש. הגיע הרמטכ"ל כאמור לביקור בפיקוד צפון. בביקור השתתפו גם מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם, מפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף שלומי בינדר ומפקדים נוספים.

במהלך הביקור שמעו הבכירים סקירה מבצעית מפי המפקדים. הרמטכ"ל קיים במקום הערכת מצב בה נדונו ההתפתחויות האחרונות בגזרת הצפון ומוכנות לתרחישים אפשריים.

בנוסף, הרמטכ"ל כוכבי אף התרשם מהיכולות המבצעיות והמודיעיניות של הכוחות בשטח וציין לטובה את רמת המוכנות של הכוחות.

מדוברות הצבא נמסר על הביקור: "צה"ל ימשיך לשמור על רמת מוכנות גבוהה לשמירה על ריבונות ישראל וביטחון התושבים ככל שיידרש".

אמש, מסוקי קרב של צה"ל תקפו יעדי טרור של ארגון חיזבאללה בלבנון, וזאת בתגובה לירי שבוצע אמש לעבר כוח סיור של צה"ל שפעל בסמוך לגבול.

האירוע הביטחוני בצפון החל אמש בשעה 22:40 במרחב מנרה, כאשר במהלך פעילות מבצעית של כוחות צה"ל התבצע ירי משטח לבנון לעבר כוח צה"ל. בחסדי שמים אין נפגעים לכוחותינו.

בתגובה, הכוחות ביצעו ירי של עשרות פגזי תאורה ועשן למרחב וכוחות גדולים הוקפצו לגבול ופתחו בסריקות, מחשש לחדירה. ובמהלך הלילה, כאמור, תקפו מסוקי קרב וכלי טיס של צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור חיזבאללה.

דובר צה"ל מסר כי "במסגרת התקיפה הותקפו עמדות תצפית של ארגון הטרור הנמצאות במרחב הגבול".

עוד מסר דובר צה"ל כי "צה"ל רואה בממשלת לבנון אחראית לנעשה משטחה. צה"ל רואה את האירוע בחומרה רבה. כל ניסיון הפרת ריבונותה של מדינת ישראל הינו אירוע חמור. צה"ל ימשיך לשמור על רמת מוכנות גבוהה לשמירה על ריבונות ישראל וביטחון התושבים ככל שיידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר