בצפיפות, בלי מסכות

יאיר לפיד וחברי סיעתו הפרו הנחיות בריאות

14 חברי סיעת יש עתיד לא למדו לקח מהנעשה אצל יריביהם מ'כחול לבן', שאחרי מפגש שערכו נאלצו כמה להיכנס לבידוד בשל השרה חולת הקורונה, ונועדו בצפיפות וללא מסכות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Flash90)

חברי מפלגתו של יו"ר האפוזיציה ח"כ יאיר לפיד נועדו היום (חמישי) למפגש גיבוש חברתי, בעודם מפרים את הנחיות משרד הבריאות שחובה לקיים כזהירות מפני נגף הקורונה.

על פי הדיווח של כתב 'כאן 11' מיכאל שמש, בחלל העבודה של חברת 'בריין אמבסי' שבתל אביב, התכנסו לפיד וחבריו וישבו זה לצד זה ללא ה'ריחוק החברתי' הנצרך וללא מסכות על פניהם.

כזכור, לפני כחודש וחצי עורר עליו חבר הסיעה עידן רול זעם רב, כאשר בחר למחות על התנהלות הממשלה בקריאה לאזרחים לא לציית להוראות סגר. "אין להם לגיטימציה להורות על כך", כתב רול וזכה לגינוי נרחב.

הרבה לפניו, בשיא גל הקורונה הראשון, יצא לפיד במתקפה בוטה נגד הממשלה, והעלה סרטון בו אמר בין היתר: "אתם יכולים לקרוא לזה בהרבה שמות, אבל זו לא דמוקרטיה - וה'לא דמוקרטיה' הזו הודיעה לכם היום דבר אחד: שאסור לכם לצאת מהבית".

המתקפה ההזויה של לפיד (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

"תשאלו את עצמכם, באלו מדינות ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים שאסור להם לצאת מהבית", הוסיף יו"ר יש עתיד.

מיש עתיד נמסר בתגובה לפרסום הערב: "אנחנו נבדוק את עצמנו ונקפיד לעמוד בהנחיות. בריאות הציבור זה דבר ראשון בחשיבותו".

כזכור, רק לפני מספר ימים התרחש מפגש חברתי דומה בסיעת כחול לבן, ולאחריו התברר כי חלק מחבריה צריכים להיכנס לבידוד בעקבות גילוי שרת הקליטה תמנו שטה כחולת קורונה.

בהמשך, הודה היו"ר בני גנץ, ראש הממשלה החליפי, כי זו היתה טעות להיפגש כך ללא קיום הנחיות משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר